سیستم عامل

سامسونگ در یک قدمی انتشار نسخه جدید Quick Share

سامسونگ با به‌روزرسانی برنامه ویندوز، خود را برای نسخه جدید Quick Share آماده می‌کند. در ادامه می‌توانید جزئیات این خبر را مطالعه کنید.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، برنامه‌های اشتراک‌گذاری Quick Share سامسونگ و Nearby Share گوگل باهم ادغام می‌شوند. براثر این ادغام، برنامه Nearby Share گوگل به نام Quick Share تغییرنام می‌دهد و لوگوی جدیدی را دریافت می‌کند. البته این ادغام هنوز اتفاق نیفتاده، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ با آپدیت نسخه ویندوز Quick Share، خود را برای تغییر آماده می‌کند.

براساس گزارش 9to5Google، سامسونگ اخیراً برنامه Quick Share را برای ویندوز آپدیت کرده و این برنامه در فروشگاه مایکروسافت، لوگوی جدیدی را دریافت کرده است. البته این تغییرات تنها به ظاهر برنامه مربوط می‌شود و درحال‌حاضر هیچ‌چیز دیگری تغییر نکرده است.

هنوز مشخص نیست که Quick Share پشتیبانی Nearby Share را دریافت می‌کند یا خیر؟ اگر دریافت نکند، Quick Share فقط برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ مناسب خواهد بود و نمی‌توان از آن برای سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

Quick Share Samsung

تفاوت Quick Share با Nearby Share

این دو برنامه ویژگی‌های مشابه زیادی دارند، اما تفاوت‌هایی نیز باهم دارند که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • Quick Share سامسونگ فقط با دستگاه‌های گلکسی کار می‌کند و با سایر دستگاه‌ها سازگار نیست.
  • Nearby Share فقط می‌تواند به یک دستگاه متصل و عملیات انتقال را انجام دهد، درحالیکه Quick Share به‌شما اجازه می‌دهد بطور همزمان، فایل‌ها را با 5 دستگاه به اشتراک بگذارید.
  • در Nearby Share شما می‌توانید 500 فایل را در روز با حجم نامحدود به‌اشتراک بگذارید، اما در Quick Share به فایل‌هایی تا 1 گیگابایت حجم فقط یک بار اجازه انتقال داده می‌شود و نهایتاً می‌توانید تا 5 گیگابایت را در روز به اشتراک بگذارید.

درحال‌حاضر امکان دانلود برنامه Nearby Share برای ویندوز وجود دارد، چراکه هنوز ادغام صورت نگرفته است. اما مطمئناً با ادغام این دو پلتفرم، دیگر امکان دانلود Nearby Share وجود نخواهد داشت. نظرشما دراین باره چیست؟ آیا با ادغام این دو پلتفرم اشتراک‌گذاری موافق هستید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید