ریپورتاژ آگهی

راهنمای خرید سایبان مغازه + کد تخفیف

سایبان مغازه از جمله موارد پرکاربرد در مغازه ها است که به جز کاربردی که در بحث محافظت از اقلام موجود در مغازه و جلوگیری از نفوذ آب و نور خورشید به مغازه می شود، در بحث زیبایی و نمای مغازه نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. امروزه اکثر هایپر ها و مغازه های بزرگ از سایبان های تبلیغاتی برای جلب مشتری و یک فاکتور بازاریابی استفاده می نمایند. در همین راستا برای اینکه بتوانید بهترین سایبان مغازه را از سایبان شاهد انتخاب نموده و خریداری نمایید لازم است تا حتما نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات مهم برای خرید سایبان مغازه:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، سایبان مغازه می تواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد. امروزه در بازار انواع سایبان ها در رنگ ها، مدل ها و قیمت های مختلف وجود دارند. از همین رو برای اینکه بهترین بتوانید انتخاب را داشته باشید لازم است تا با نکات مهم خرید که در ادامه عنوان شده است آشنا شوید تا یک خرید مقرون به صرفه انجام دهید. به صورت کلی برای خرید سایبان مغازه در گام اول لازم است تا شما ابعاد سایبان، محلی که قرار است سایبان به آن متصل شود و همچنین شرایط آب و هوا را بررسی نمایید. در گام بعد می بایست مشخص نمایید که مایلید سایبان شما از نوع برقی باشد یا سایبان های معمولی که به کمک انرژی مکانیکی جمع یا باز می شوند و قیمت به نسبت کمتری نیز دارند، را می پسندید. اما موارد مهمی که در انتخاب سایبان مغازه لازم است تا در نظر داشته باشید، موارد زیر هستند:

– موتور سایبان:

سایبان های برقی عموما باید با دقت و حساسیت بیشتری انتخاب شوند. موتور این سایبان ها یا از نوع توبولار یا از نوع ساید می باشد. اما همواره باید در نظر داشته باشید که موتور می بایست در محل کاملا خشک نصب شود که هیچگونه آب باران یا رطوبتی به آن نفوذ ننماید. همواره در نظر داشته باشید که موتور های توبولار کاربرد بیشتری دارند زیرا از یک سو حجم کم تر و از سوی دیگر زیبایی بیشتری دارند. این موتور ها سر و صدای کمتری ایجاد می نمایند. باید در نظر داشته باشید که هزینه موتور های توبولار به نسبت کمتر می باشد. در مقابل موتورهای ساید در سایبان های صنعتی استفاده می شوند که هم از لحاظ ظاهر بزرگتر هستند و هم صدای بسیار زیادی تولید می نمایند. عموما در کارخانجات بزرگ از این موارد استفاده می نمایند. هزینه این موتورهای بسیار گران تر می باشد.

– نوع بازوها:

فاکتور مهم دیگر که در خرید سایبان مغازه باید در نظر داشته باشید، نوع بازوی سایبان است. به صورت کلی باید بدانید که وظیفه اصلی سایبان باز و بسته نمودن چتر اصلی است لذا بسیار مهم است که از چه جنسی ساخته شده اند و فنر ها درون آن به چه شکلی قرار دارند. بازوها خود می توانند در چند دسته قرار گیرند. در دسته اول، بازوها از نوع سیم بکسلی می باشند که از سیم های بکسل برای اتصال فنر ها به یکدیگر بهره می برند، هزینه این نوع از بازوها به نسبت کم بوده و در برابر سرما و رطوبت نیز مقاومت بالایی می توانند از خود نشان دهند. نوع دوم، بازوهای تسمه ای هستند، در این نوع بازوها از یک سری تسمه های پلاستیکی برای اتصال بازوها به یکدیگر استفاده می شود. به نسبت گروه اول، مقاومت این بازوها کمتر می باشد. اما در دسته سوم بازوهای زنجیری قرار دارند که مفصل ها به کمک زنجیرهای محکم به یکدیگر وصل شده اند. همواره باید در نظر داشته باشید که از لحاظ مقاومت گروه سوم از سایرین قوی تر بوده و هزینه بیشتری نیز دارد.

– توجه به جنس پارچه:

نوع پارچه به کار رفته در سایبان مغازه نیز همواره از مواردی است که در زمان خرید می بایست به آن توجه داشته باشید. اگر پارچه استفاده شده شما از نوع برزنت باشد، مقاومت خوبی خواهد داشت که ضد آب بوده و انعطاف بالایی نیز از خود نشان می دهد. معمولا پارچه های برزنتی از پارچه هایی به جنس پلی استر تشکیل می شوند. البته امروزه برای خرید سایبان مغازه، پارچه های فلکسی نیز در بازار وجود دارند،که نسبت به گروه قبل انعطاف و مقاومت کمتری دارند اما چون تعویض آنها آسان تر است، علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید. پارچه های فلکسی از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر هستند و عموما برای تبلیغات و چاپ آرم و لوگو مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از انواع پارچه های سایبان های مغازه، پارچه های ترانزیتی هستند که ضد آب، ضد نور خورشید و ضد گرما می باشند. این گزینه از سایر پارچه ها مقاومت بالاتری داشته و قیمت آن نیز به نسبت بالاتر است. معمولا پارچه های ترانزیتی از جنس پی وی سی یا پلی استر و گاها نیز اکریلیک هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد

تعمیر سایبان
– توجه به سنسور سایبان:

این مورد اغلب در سایبان های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. در انتخاب سنسور نیز فاکتور های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. مواردی چون نوع باتری، میزان کارکرد آن به ساعت، نوع پردازنده باطری، حجم آن، وایرلس بودن و مقاومت در برابر رطوبت و گرما از جمله مواردی است که خریدار در زمان خرید لازم است تا به آن توجه نماید.

کد تخفیف خرید سایبان مغازه

در حال حاضر سایبان های زیادی در بازار وجود دارند که می توانید آنها را با قیمت های مختلف خریداری نمایید اما شرکت های معتبر از کد های تخفیف انحصاری نیز استفاده می نمایند تا هزینه تمام شده برای مشتری مقرون به صرفه باشد. از همین رو شما با استفاده از کد تخفیف (SHAHED1400) می توانید یک سایبان مغازه خوب و با کیفیت خریداری نمایید که از لحاظ هزینه نیز برای شما بسیار عالی باشد. پس از خرید سایبان مغازه خود حتما به این نکته نیز توجه نمایید که راه اندازی و نگهداری سایبان ها در افزایش طول عمر آنان بسیار مهم است. از همین رو توصیه می شود تا در صورت بروز خرابی، خراب شدن پارچه سایبان یا ایجاد هر گونه صدای ناهنجار حتما از نمایندگی ها درخواست نمایید تا سایبان شما را بررسی نمایند.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *