هوش مصنوعی

با این ویژگی دیگر مجبور نیستید کل پاسخ هوش‌مصنوعی جمینی را در اندروید کپی کنید

با ویژگی جدید جمینی، می‌توانید بخشی از پاسخ متنی را کپی کنید.

کاربران اندرویدی جمینی می‌توانند یک پیام متنی، تصویری یا صوتی را به هوش‌مصنوعی بدهند و پاسخ خود را بصورت متن دریافت کنند. تاکنون کاربران می‌توانستند فقط کل پیام را کپی کنند، اما به‌نظر می‌رسد این مشکل رفع شده و اکنون کاربران اندرویدی جمینی می‌توانند بخشی از متن را که می‌خواهند کپی و استفاده کنند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، گوگل با ارائه گزینه انتخاب متن “Select Text” برای نسخه اندرویدی جمینی، به‌کاربران اجازه می‌دهد که آن بخش از پاسخ را که دوست دارند کپی کنند و در هرجایی که نیاز دارند، جایگذاری نمایند. اگر اسکرین‌شات زیر را مشاهده کنید، خواهید دید که گزینه Select Text در کنار ابزار کپی متن “Copy Text” قرار گرفته است.

اسکرین‌شات ویژگی کپی متن در جمینی

شاید تغییری کوچک باشد، اما مطمئناً می‌تواند پیامدهای بزرگی داشته باشد. همین تغییر به‌ظاهر کوچک می‌تواند کاربری جمینی را بهبود ببخشد؛ چراکه هم‌اکنون اگر کاربری بخواهد بخشی از پاسخ را کپی کند، ابتدا باید کل پاسخ را کپی کند و سپس آن‌را به یادداشت‌های خود ببرد و در آنجا قسمت موردنظر خود از متن را انتخاب و کپی کند. اما بااین تغییر کوچک، دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل بالا نیست و خیلی ساده می‌توان قسمتی از پاسخ را کپی کرد.

درنظر داشته باشید که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است و مشخص نیست که گوگل چه‌زمانی آن‌را برای همه عرضه می‌کند. نظرشما درباره ویژگی جدید جمینی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *