رایااستور مگ

طراحی و سئو سایت با روش های تضمینی

طراحی و سئو سایت با روش های تضمینی به منظور رشد و بهبود کسب و کارهای آنلاین را در این مقاله به صورت کامل شرح داده ایم.

اولین قدم برای شروع یک کسب و کار آنلاین و یا ایجاد وبسایت برای شرکت، طراحی سایت است. حال باید بدانید با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که نیاز دارید از چه CMS باید استفاده نمایید.

شرکت و سایت های زیادی در زمینه طراحی و ایجاد وبسایت فعالیت دارند و همین مساله ممکن است انتخاب شرکت مورد اعتماد را برای شما سخت کند.

عواملی همچون قیمت مناسب، کیفیت بالای طراحی، سئوداخلی اصولی، امنیت و سرعت مناسب سایت از مواردی هستند که باید در انتخاب شرکت مناسب برای شما ملاک باشند.

سامانه سلکتک با طراحی سایت وردپرسی ارزان و با کیفیت یکی از بهترین گزینه هایی است که می‌تواند خواسته های شما را در ایجاد وبسایت مورد نیاز برآورده کند.

دقت داشته باشید که برای اینکه با کلمات کلیدی در نتایج گوگل جایگاه برتر را کسب کنید باید از ابتدا بهینه فعالیت کنید و طراحی سایت وردپرسی اصولی مهم‌ترین نکته در شروع هر کسب و کار آنلاینی به حساب می‌آید.

مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب

ویژگی های مهمی که باید برای سایت خود درنظر داشته باشید را برای شما آورده ایم. البته قابلیت های دیگری که از نظر شما مهم هستند را باید به طراح سایت خود اعلام کنید تا مطابق میل شما سایت ایجاد شود.

مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب عبارت‌اند از:

  • طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو
  • UI و UX کاربرپسند، روان و واضح
  • سرعت مناسب
  • امنیت بالای کدنویسی و سایت
  • رعایت نکات و قواعد سئوداخلی در طراحی
  • مسیرها و لینک‌های مشخص
  • ایجاد راه های ارتباطی بین کاربر و مدیران و پشتیبان های وب سایت
  • استفاده از محتوا و عکس های جذاب در ایجاد صفحات مختلف سایت
مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب

سئو داخلی سایت

پس از طراحی سایت وردپرسی باید کلمات کلیدی و اهداف خود را مشخص کنید. با توجه به کلمه کلیدی مورد نظر هر صفحه را بهینه سازی کنید.

برای بهینه سازی و سئوداخلی وب سایت باید از ابزارهای سئو کمک بگیرید. از بهترین ابزارهای سئو که به خوبی سایت را بررسی می‌کنند می توان MOZ ، ابزار آنالیز سئو سایت سلکتک و Ahrefs را نام برد. به کمک این ابزارها و قابلیت های مختلف آنها کلمات کلیدی خود را گسترش دهید، مشکلات صفحات را پیدا کنید و هر صفحه را به صورت جداگانه برای کلمات مهم بهینه سازی کنید.

هچنین جایگاه وبسایت را با کلمات کلیدی رصد کنید تا در طول زمان تغییر جایگاه را متناسب با فعالیت هایی که انجام می‌دهید، بسنجید.

سئو یک امر حیاتی و همیشگی برای رشد و ادامه کسب و کارهای آنلاین است و شما باید همیشه سئو صفحات را با ابزارهای آنالیز سئو سایت بسنجید و از آن غافل نشوید.

پس از تکمیل سئوداخلی، باید به سراغ سئوخارجی بروید. میخواهیم در ادامه به عوامل تاثیرگذار برروی هزینه های این بخش را بررسی کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه های سئو خارجی

سئو خارجی یا همان سئو آف پیج (Off-page Seo) شامل تمام فعالیت‌هایی است که در خارج از وب سایت به منظور بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو انجام می‌شود.

کارهای مختلفی در این بخش انجام می‌گیرد اما بخش بزرگی از آن توسط لینک بیلدینگ یا لینک سازی خارجی انجام می‌شود.

اما سئو خارجی فقط به لینک سازی خلاصه نمی‌شود. در ادامه کارهایی که میتوانید در بخش سئو آف پیج انجام داد را برای شما لیست کرده ایم.

  • بررسی کلمات کلیدی و سختی آن‌ها
  • اصلاحاتی که باید نسبت به کلمات کلیدی برروی سایت انجام شود
  • ایجاد استراتژی مناسب و زمانبندی دقیق برای سئو
  • لینکسازی خارجی از روش های مختلف به صورت پولی و رایگان
  • تولید محتوا برای بلاگ سایت، رپورتاژ ها و تبلیغات
  • بررسی رقبا و روش های استفاده شده آنها با آنالیز سئو سایت
  • استفاده از روش های تبلیغاتی پربازده و مناسب با موضوع هر وبسایت

تمامی این کارها و حتی کارهای بیشتری که برای بالاآوردن یک سایت در نتایج گوگل را سئوکارها انجام می‌دهند، برروی هزینه ها تاثیرگذار هستند.

بهبود سئو با افزایش بازدید

یکی دیگر از راه های بهبود سئو خرید بازدید است. سایت های زیادی ارائه دهنده این خدمات هستند، اما باید به سامانه ای اعتماد کرد که باکیفیت ترین و دقیق ترین سیستم را دارد. افزایش بازدید کننده سایت از عوامل تاثیرگذار برروی سئو هست و باید با راه های افزایش آن آشنا باشید.

با توجه به نوع فعالیت و حتی کشورهای هدف خود باید بتوانید بازدید کننده خریداری کنید. به طور مثال اگر صاحب سایت چند زبانه هستید و یا نیاز به آی پی خارجی دارید باید بتوانید بازدیدهای متناسب با کشور مورد نظر را خریداری کنید.

خرید بازدید کننده خارجی سلکتک از پرطرفدارترین خدمات سیستم بازدید آن است که با تنظیمات کاملا شخصی سازی شده همچون زمان بازدید، تعداد زیرصفحه و حتی کشور مورد نظر کاربران اقدام به سفارش می‌کنند. با خرید بازدید کننده خارجی و افزایش تعداد آن، به بهبود سئو و جایگاه سایت در نتایج گوگل، در کشور مورد نظر کمک فراوانی می‌کنید.

بهبود سئو با افزایش بازدید

زمان رسیدن به صفحه یک گوگل

در فرایند سئو هیچگاه نمی توان به صورت قطعی زمان و جایگاه سئو را مشخص نمود. به علت آپدیت ها و الگوریتم های متنوع گوگل ممکن است گاهی دچار مشکل شوید، از همین رو چه زمان انجام و چه جایگاه نهایی سایت پس از سئو و بهینه سازی به صورت بازه ای مشخص می شود. پس از طراحی سایت، بازه زمانی به نتیجه رسیدن پروژه سئو متناسب با سختی کلمه کلیدی، قدرت و نکات مثبت سایت موردنظر و ضعف رقبا که از طریق آنالیز سئو آنها مشخص شده، اعلام می‌گردد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید