برگزیدهفناوری

تماس صوتی و تصویری به نسخه اندروید شبکه‌اجتماعی X رسید

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده است، نسخه اندروید شبکه‌اجتماعی ایکس اکنون از قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری برخوردار است.

براساس گزارش اندروید اتوریتی، پلتفرم اجتماعی X (توئیتر سابق) ویژگی تماس‌های صوتی و تصویری را برای نسخه اندروید این شبکه‌اجتماعی منتشر کرده است. این ویژگی درماه اکتبر برای نسخه iOS منتشر شده بود و اکنون برای نسخه اندروید نیز منتشر شده است.

یکی از کارمندان X تأیید کرد که این ویژگی برای کاربران اندرویدی ایکس نیز منتشر شده است. در ادامه آمده که فقط کاربران پریمیوم می‌توانند تماس بگیرند و دریافت کنند، اما X گفته است که همه کاربران می‌توانند تماس دریافت کنند که این یعنی احتمالاً برای تماس گرفتن باید حساب پریمیوم داشته باشید.

ویژگی تماس صوتی و تصویری را خیلی وقت است که پیام‌‌رسان‌هایی همچون تلگرام، فیسبوک مسنجر، واتساپ و گوگل‌میت ارائه داده‌اند. درنظر داشته باشید که این ویژگی در پلتفرم‌های یاد شده رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن‌ها نیست.

اگر ویژگی تماس‌های تصویری و صوتی را در تلفن اندرویدی خود دریافت نکرده‌اید، باید بگوییم که کارمند X دراین خصوص گفته است که این ویژگی بصورت تدریجی برای گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌شود و کاربران بایستی صبر کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید