فناوری

به‌زودی گوگل‌مسیج این مشکل را در پیام‌های RCS رفع می‌کند

گوگل‌مسیج به‌زودی آپدیتی دریافت می‌کند تا مشکل آزاردهنده چت‌های RCS را برطرف کند. در ادامه باما همراه باشید.

براساس گزارش اندروید اتوریتی، گوگل مسیج به‌زودی آپدیت جدیدی ارائه می‌دهد که می‌تواند پیام‌های RCS را بهبود ببخشید. براین‌اساس گوگل‌مسیج با دریافت این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا برای تصاویر ارسالی خود از طریق RCS، زیرنویس ایجاد کنند.

درحال‌حاضر اگر بخواهید تصویری را در یک چت RCS ارسال کنید، نمی‌توانید برای آن عنوانی بنویسید و متن و تصویر در دو پیام ارسال می‌شوند. بااین آپدیت جدید، این مشکل حل خواهد شد و در گوگل مسیج می‌توانید برای تصاویر ارسالی خود عنوان اضافه کنید. عنوانی که اضافه می‌شود، در پایین تصویر ارسالی یا دریافتی مشاهده خواهد شد.

این یک تغییر کوچک است، اما می‌تواند گوگل مسیج را یک‌قدم به تبدیل‌شدن به یک سرویس پیامک مسنجم و مدرن‌تر نزدیک کند. البته پیام‌رسان‌های دیگر این ویژگی را خیلی وقت است که دارند؛ بعنوان مثال iMessage اپل این قابلیت را خیلی وقت است که داراست.

درهمین‌راستا، گوگل اخیراً اعلام کرده که گوگل‌مسیج تعدادی ویژگی جدید دریافت می‌کند که قبلاً فقط دردسترس کاربران بتا بود. این ویژگی‌های جدید عبارتند از Magic Compose، Photomoji و Voice Moods.

به‌نظر می‌رسد که گوگل نیز درحال آماده‌شدن برای راه‌اندازی چت‌های بارد در گوگل‌مسیج است. Assemble Debug هفته گذشته این ویژگی را فعال کرد و نشان داد که کاربران چگونه می‌توانند چت‌های RCS را در پیام‌های گوگل با بارد ادغام کنند. بارد می‌تواند به کاربران کمک کند تا پیام بنویسند، زبان‌ها را ترجمه کنند، تصاویر را شناسایی کنند و سایر علایق را در گوگل‌مسیج کشف کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید