خودرو

فروش نقدی و پیش‌فروش سورن پلاس XU7P ایران‌خودرو آغاز شد + شرایط

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، شرایط فروش نقدی و پیش‌فروش خودرو سورن پلاس با موتور XU7P را اعلام کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، درتازه‌ترین طرح فروش خود اقدام به فروش نقدی و پیش‌فروش سورن پلاس با موتور XU7P نموده است که در ادامه شرایط آن‌ها را عنوان خواهیم کرد.

بنابر اعلام این گروه خودروساز، دراین طرح متقاضیان اولویت زمستان 1402 می‌توانند شرکت کنند. مشتریانی که تمایل دارند دراین طرح شرکت کنند می‌توانند به‌سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir یا سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند و نسبت‌به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام اقدام نمایند.

فضای کابین سورن پلاس XU7P

شرایط فروش نقد و پیش‌فروش سورن پلاس XU7P

دراین طرح متقاضیان می‌توانند هم بصورت نقدی و هم بصورت پیش‌فروش اتومبیل سورن پلاس موتور XU7P را خریداری کنند. درنظر داشته باشید که روش خرید، در انتخاب رنگ و موعد تحویل اتومبیل تأثیرگذار است.

بعنوان مثال متقاضیانی که قصد دارند سورن پلاس XU7P را بصورت نقد خریداری کنند، باید مبلغ 459 میلیون و 118 هزارتومان را در زمان ثبت‌نام به‌حساب شرکت واریز کنند. این افراد می‌توانند خودرو خود را در رنگ‌های سفید و مشکی آبنوس، 90 روز کاری بعد تحویل بگیرند.

درمقابل افرادی که قصد دارند سورن پلاس را اقساطی خریداری کنند، شرایط متفاوتی در پیش دارند. این افراد می‌توانند %45 یا %50 مبلغ سورن پلاس را بعنوان پیش‌پرداخت واریز کنند که موعد تحویل آن‌ها نیز متفاوت است. مثلاً متقاضیی که %45 مبلغ خودرو (206 میلیون و 603 هزارتومان) را بعنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کند، اتومبیل خود را مردادماه 1403 تحویل خواهد گرفت؛ در مقابل شخصی که %50 قیمت خودرو (229 میلیون و 559 هزارتومان) را پرداخت می‌کند، تیرماه 1403 دستگاه خود را تحویل خواهد گرفت. در روش اقساطی می‌تواند از بین رنگ‌های سفید، مشکی‌آبنوس، خاکستری‌متالیک و آبی‌کبود یک رنگ را انتخاب کنید.

خودروسورن‌پلاس با موتور XU7P کلاس 58402
تحویل۹۰ روز کاریتیر ۱۴۰۳مرداد ۱۴۰۳
برنامه‌فروش۱۰۷۶۰۳۱۰۷۶۰۴۱۰۷۶۰۵
قیمت‌مصوب (تومان)قیمت‌مصوب:
459.118.933
پیش‌پرداخت:
229.559.500
پیش پرداخت:
206.603.600
سود مشارکت و انصراف0%
رنگسفید، مشکی‌آبنوسسفید، مشکی‌آبنوس، خاکستری‌متالیک، آبی‌کبود
میزان پیش‌پرداختمبلغ پیش‌پرداخت حدود %50 قیمت‌فعلی‌محصول است.مبلغ پیش‌پرداخت حدود %45 قیمت‌فعلی‌محصول است.

ایران‌خودرو برای این طرح فروش هیچ سود انصراف یا مشارکتی درنظر نگرفته است.

مشخصات فنی سورن پلاس XU7P

ایران‌خودرو در این مدل از یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر با گیربکس 5 دنده دستی استفاده کرده که می‌تواند 98 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند و آن‌ها حرکت دهد. سورن پلاس XU7P می‌تواند به حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برسد و مصرف سوخت آن 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *