موبایل

سایت پیش‌فروش نوا 12s در مکزیک، طراحی و مشخصات این دستگاه را فاش کرد

در ادامه می‌توانید مشخصات و طراحی تلفن جدید هواوی نوا 12s را مشاهده کنید.

هفته گذشته توانستیم هواوی نوا 12s را در پایگاه داده IMEI مشاهده کنیم و اکنون این شرکت پیش‌فروش این تلفن را در مکزیک آغاز کرده است. طبق اطلاعاتی که دراین میکروسایت برای Nova 12s منتشرشده، می‌توانیم مشخصات کلیدی و تصاویر این دستگاه را مشاهده کنیم.

تصویر نوا 12s در سایت پیش‌فروش مکزیک

طراحی و مشخصات هواوی نوا 12s

ازنظر طراحی، نوا 12s شباهت زیادی به نوا 12 لایت دارد. در پشت دستگاه می‌توانیم جزیره قرصی‌شکل دوربین را ببینیم که سه‌سنسور را در خود جای داده است. این مدل نمایشگری صاف دارد و گوشه‌های آن خمیده هستند.

جدا از بحث طراحی، سایر ویژگی‌های دستگاه نیز با نوا 12 لایت یکی هستند؛ طبق اعلام هواوی، تلفن جدید نوا 12s به 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده مجهز شده است.

طراحی نوا 12اس

نوا 12اس همچنین از شارژ سریع 66 واتی سوپرشارژ توربو پشتیبانی می‌کند؛ علاوه‌براین، این دستگاه در رنگ‌های آبی و سفید با ضخامت 6.88 میلیمتر و 168 گرم وزن به دست مشتری می‌رسد.

گیزموچاینا درباره شباهت زیاد نوا 12s به نوا 12 لایت می‌گوید: احتمالاً نوا 12s همان نوا 12 لایت است که تغییرنام داده تا برای بازارهای جهانی عرضه شود. اگر این حرف درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 778G 4G تأمین کند و انرژی آن را باتری 4500 میلی‌آمپری. این درحالیست که می‌توانیم انتظار سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه را نیز داشته باشیم.

تاکنون قیمت این دستگاه مشخص نشده است. نظرشما درباره نوا 12s هواوی چیست؟ آیا ارزش خرید کردن را دارد؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *