موبایل

مشخصات میکس فولد 4 فاش شد

در ادامه می‌توانید مشخصات لو رفته میکس فولد 4 را مشاهده کنید.

آگوست بود که شیائومی تلفن تاشو میکس فولد 3 را عرضه کرد و اکنون درحال‌کار برروی میکس فولد 4 است که احتمالاً در تابستان عرضه خواهد شد. امروز لیستی از مشخصات تلفن تاشو جدید شیائومی در ویبو منتشر شده که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات میکس فولد 4

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، Mix Fold 4 درمقایسه با نسل قبل خود، چین‌خوردگی کمتری روی صفحه‌نمایش خواهد داشت، از ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند، احتمالاً دارای رتبه IP برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار خواهد بود، از موتور ارتعاش خطی محور X استفاده می‌کند و وزنی حدود 220 گرم خواهد داشت. شیائومی برای دوام بیشتر، آن را با یک لولای 240 گرمی تقویت می‌کند.

میکس فولد 3

تاشو جدید دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. انرژی خود را از باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات تأمین می‌کند.

برای دوربین‌نیز از لنز اصلی با دیافراگم بزرگ 50 مگاپیکسلی درکنار یک لنز پریسکوپ جدید استفاده خواهد کرد. البته لنز فوق‌عریض نیز وجود خواهد داشت و احتمالاً مانند میکس فولد 3 به یک تله‌فوتو دوم نیز مجهز می‌شود.

مورد دیگری که فاش‌شده، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌باشد که می‌تواند میکس فولد 4 را بعنوان یک جانشین شایسته برای میکس فولد 3 معرفی کند.

نظرشما درباره گوشی تاشو نسل بعد شیائومی چیست؟ آیا می‌تواند با گلکسی زد فولد سامسونگ رقابت کند؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید