موبایل

مشخصات فاش شده وان‌پلاس 13، ارتقاء این دستگاه نسبت‌به پرچمدار فعلی را نشان می‌دهند

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس 13 نسبت‌به پرچمدار فعلی ارتقاءهایی خواهد داشت و درعین‌حال برخی از ویژگی‌های آن‌را هم حفظ می‌کند.

چندماهی است که وان‌پلاس 12 معرفی شده و کاربران استقبال زیادی از آن داشته‌اند. بااین‌حال، گزارش‌هایی منتشرشده که ما را با برخی از ویژگی‌های وان‌پلاس 13 بعدی آشنا می‌کنند. گفته می‌شود وان‌پلاس 13 طراحی جدید و سخت‌افزار بهتری خواهد داشت.

به‌گفته اندرویداتوریتی، یوگش برار گفته که وان‌پلاس 13 با اینکه طراحی جدیدی ارائه می‌دهد، اما برخی از مشخصات کلیدی وان‌پلاس 12 را هم حفظ خواهد کرد.

چه انتظاراتی از وان‌پلاس 13 می‌توانیم داشته باشیم؟

  • انتظار داریم که وان‌پلاس، برای جدیدترین پرچمدار خود از نمایشگر خمیده از هرچهار طرف استفاده کند. درحال‌حاضر، همه دستگاه‌ها با نمایشگرهای خمیده، از چپ و راست خمیده هستند، اما انتظار می‌رود در وان‌پلاس 13 این رویه تغییر کند و نمایشگر از بالا، پایین، چپ و راست منحنی باشد.
  • مورد بعدی می‌توانیم انتظار طراحی و چیدمان جدیدتری برای جزیره دوربین در وان‌پلاس 13 نسبت‌به وان‌پلاس 12 را داشته باشیم.
  • شاید یکی از بزرگترین تغییرات در پرچمدار نسل‌بعدی وان‌پلاس، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد؛ چراکه وان‌پلاس همواره از آخرین پرچمداران کوالکام برای پرچمداران خود استفاده می‌کند.
توییت یوگش برار درباره وان‌پلاس 13

به‌غیر از موارد جدیدی که انتظار داریم در مدل جدید وان‌پلاس ببینیم، انتظار داریم که این مدل برخی از ویژگی وان‌پلاس 12 را ارائه دهد. مثلاً وان‌پلاس 12 از یک باتری 5400 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی استفاده می‌کند که عملکرد بسیار خوبی دارد و ماهم انتظار داریم که وان‌پلاس 13 این ویژگی را حفظ کند.

مورد بعدی تنظیمات دوربین 50 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 64 مگاپیکسل است که عملکرد بسیار خوبی دارد، اما شاید وان‌پلاس بخواهد با سنسورهای جدیدتر و بهتر سیستم دوربین پرچمدار خود را ارتقاء دهد. این مورد درباره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم صادق است و شاید وان‌پلاس این لنز را هم حفظ کند.

همه مواردی که تا به‌اینجا ذکر کردیم، حدس‌وگمان هستند و هیچ‌چیز قطعی نیست. هنوز فاصله زیادی تا عرضه وان‌پلاس 13 داریم و این دستگاه می‌تواند تغییرات بزرگ دیگری هم به‌همراه داشته باشد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس مانند اکثر رقبای خود، برای وان‌پلاس 13 تمرکز ویژه‌ای روی ویژگی‌ها و تجربیات مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی داشته باشد. به‌هرحال، این دستگاه تغییرات زیادی خواهد داشت و مطمئناً برخی از مشخصات وان‌پلاس 12 فعلی راهم حفظ می‌کند.

مطمئناً دراین فاصله‌ای که تا عرضه این دستگاه داریم، بازهم ویژگی‌ها و مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش می‌شود و ما را بیشتر با وان‌پلاس 13 آشنا می‌کنند. نظرشما درباره پرچمدار بعدی وان‌پلاس چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *