کارگردان Stellar Blade به ضعف داستانی بازی اعتراف کرد؛ روایت در دنباله اصلاح میشود
کارگردان Stellar Blade اعتراف کرد که داستان بازی دچار ضعف بوده است. استودیوی Shift Up قصد دارد این مشکل را در دنبالهی بازی رفع کند.

کیم هیونگ-ته، کارگردان بازی Stellar Blade، در مصاحبهای صادقانه اعتراف کرد که داستان بازی یکی از نقاط ضعف آن بوده است. این عنوان، با وجود تحسین گسترده بهخاطر مبارزات سریع، جلوههای بصری چشمگیر و موسیقی متن تأثیرگذار، نتوانسته از نظر روایت داستانی همان سطح از موفقیت را بهدست آورد. استودیوی Shift Up قصد دارد این ضعف را در دنبالهی در حال توسعهی بازی اصلاح کند.
با وجود موفقیت تجاری Stellar Blade، روایت داستانی چالشبرانگیز بوده است. کیم هیونگ-ته توضیح داد که گیمپلی اصلی نسبتاً زود تکمیل شد، اما کاتسینها بزرگترین چالش بودند. در بازیهای اکشن، کاتسینها نقش حیاتی در داستانگویی ایفا میکنند، زیرا انتقال کامل روایت از طریق اکشن کار دشواری است. او افزود که به دلیل محدودیتهای بودجهای، بسیاری از کاتسینهایی که به جهانبینی و شخصیتها عمق بیشتری میدادند، حذف شدند.
با توجه به فروش بالای Stellar Blade و موفقیت دیگر پروژهی این استودیو، Goddess of Victory: Nikke، انتظار میرود Shift Up منابع بیشتری را به بهبود داستان دنبالهی Stellar Blade اختصاص دهد. این تغییرات میتوانند روایت بازی را در حد و اندازهی گیمپلی تحسینشدهی آن ارتقا دهند.