ریپورتاژ آگهی

لوازم جانبی موبایل چیست؟

زمانی که برای خرید موبایل به بازار مراجعه می‌کنید برای این که بتوانید از قابلیت‌های این وسیله بهتر استفاده کنید، باید لوازم جانبی آن را نیز تهیه کنید. این در حالی است که کمپانی‌های تولیدکننده موبایل، با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا، روز به‌ روز محصولات جدیدتر و بهتری تولید می‌کنند و حجم زیادی از این محصولات را به بازار می‌فرستند. به همین دلیل نیز، خریدار در حین مراجعه به بازار نمی‌تواند به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند و به مشکل می‌خورد. از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما قصد داریم در ادامه به طور اختصاصی در مورد این که  لوازم جانبی موبایل چیست و چه کاربردی دارد صحبت کنیم. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

لوازم جانبی موبایل چیست؟

از آن جایی که امروزه برندهای زیادی در حوزه طراحی و ساخت تلفن همراه فعالیت می‌کنند این وسیله در مدل‌های مختلفی روانه بازار می‌شود و قاعدتاً هر کدام از آن‌ها نیز به وسایل جانبی خاصی نیاز دارند. اما در کل یک سری لوازم جانبی در بازار موجود است که همه گوشی‌ها به آن نیاز دارند و ما در این قسمت، برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. این لوازم عبارت‌اند از:

کابل بلند

وسیله دیگری که شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد کابل بلند است. چرا که کابل شارژر اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها، کوتاه است و زمانی که کاربر از آن استفاده می‌کند، خیلی اذیت می‌شود.

تجهیزات سلفی

به وسایلی مثل منوپاد، سه‌پایه و شاتر تجهیزات سلفی گفته می‌شود. این وسایل به شما اجازه می‌دهند لحظاتی که در کنار دوستان خود هستید را راحت‌تر ثبت کنید و از شرکت کردن در دورهمی‌ها و مهمانی‌های فامیلی خود، لذت ببرید.

لوازم جانبی موبایل

قاب گوشی

این وسیله نوعی ضربه‌گیر است که کل گوشی را می‌پوشاند و از آن در برابر ضربات احتمالی، محافظت می‌کند. البته، یک نوع قاب گوشی وجود دارد که به آن بامپر می‌گویند. این نوع قاب، فقط گوشه‌های موبایل را پوشش می‌دهد و نسب به نمونه قبلی امنیت کم‌تری دارد.

کنترلر‌های مخصوص گوشی و تبلت

یک سری دیگر از وسایل جانبی موبایل، کنتلر‌ها هستند که برای بازی کردن با موبایل طراحی شده‌اند. این کنتلرها که از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردارند، باعث می‌شوند که کاربر با تمرکز بیش‌تری بازی کند و لذت ببرد.

برچسب محافظ صفحه گوشی

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل، برچسب محافظ صفحه گوشی است. این برچسب روی نمایشگر موبایل چسبانده می‌شود و در برابر ضربات و صدمات، از این قطعه حساس محافظت می‌کند.

مودم همراه

با مودم همراه، کاربران همیشه اینترنت پرسرعت دارند و می‌توانند کارهای اینترنتی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

کیف گوشی

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل، کیف است که به‌طور هم‌زمان از صفحه و بدنه موبایل محافظت می‌کند و احتمال آسیب دیدن این وسیله را به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. البته این وسیله در حال حاضر در انواع مختلفی تولید می‌شود که به طور مثال نیز می‌توان به کیف‌های چرمی، زیپی، هوشمند و کلاسوری اشاره کرد.

محافظ کابل

وسیله دیگری که کاربران گوشی به آن نیاز دارند، محافظ کابل است. این وسیله جالب به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که هم از کابل محافظت می‌کند هم باعث می‌شود این وسیله زیباتر به نظر برسد.

پاور بانک

یکی دیگر از وسایل جانبی گوشی، پاور بانک است که کاربران با استفاده از آن، می‌توانند هر موقع که شارژ گوشی‌شان تمام شد آن را شارژ کنند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

هندزفری

وسیله بعدی هندزفری است که با انتخاب آن می‌توانید در حین رانندگی یا مواقعی که سرتان شلوغ است همکارهایتان را انجام دهید هم با دیگران مکالمه کنید.

کارت حافظه

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز کاربران گوشی همراه، کارت حافظه است. کاربران با استفاده از این وسیله می‌توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به‌راحتی درگوشی‌شان ذخیره کنند و همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

کابل OTG

یکی دیگر از وسایلی که در حین خرید گوشی باید آن را تهیه کنیم، کابل OTG است. با این کابل، افراد می‌توانند گوشی خود را به یو اس پی و دستگاه‌های نظیر آن وصل کنند و فایل‌های صوتی و تصویری را انتقال بدهند.

لوازم جانبی موبایل

كابل MHL

آخرین وسیله نیز کابل MHL است. با این کابل کاربران می‌توانند ویدیوها و تصاویر گوشی خود را با وضوح بیش‌تری در تلویزیون تماشا کنند و بیش‌تر لذت ببرند.

بهترین راه برای خرید لوازم جانبی موبایل

 بهترین راه برای خرید لوازم جانبی موبایل، این است که به یک فروشگاه معتبر و مجهز مراجعه کنید. اما از آن جایی که امروزه فروشگاه‌های زیادی در حوزه پخش لوازم جانبی موبایل، فعالیت می‌کنند انتخاب یک فروشگاه معتبر کار سختی است. این در حالی است که اگر شما  برای خرید این نوع وسایل به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید این فرصت را دارید که در خصوص وسایل مورد نظر خود، با کارشناسان این فروشگاه‌ها مشورت کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. به همین دلیل ما در ادامه یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم تا با مراجعه به آن، بتوانید بهترین محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

معرفی فروشگاه لوازم جانبی موبایل

یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین فروشگاه‌هایی که در این حوزه فروشگاه لوازم جانبی موبایل استپ موبایل است. این فروشگاه در کنار فروش لوازم جانبی موبایل اپل، به صورت رایگان به مشتری‌های خود مشاوره می‌دهد و در امر خرید و انتخاب وسیله مناسب، به آن‌ها کمک می‌کند. شک نداشته باشید که با انتخاب این فروشگاه، هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، هم کلی تخفیف می‌گیرید.

لوازم جانبی‌ای که باید همزمان با گوشی بخرید

در زمان خرید گوشی، هندزفری و شارژر نیز همراه با گوشی داده می‌شود. اما لوازم جانبی دیگری نیز هستند که بالافاصله باید بعد از خرید گوشی آن‌ها را به صورت جدا تهیه کنید. این لوازم عبارتند از قاب و گلکسی. قاب‌های گوشی در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارند که شما باید با توجه به مدل گوشی خود، قابی طبق سلیقه‌تان انتخاب کنید، اما توجه داشته باشید که حتماً از یک قاب محکم استفاده کنید تا از لبه‌های گوشی شما محافظت کند؛ چون وقتی گوشی روی زمین می‌افتد، از لبه‌ها به گوشی فشار می‌آید؛ بنابراین توصیه می‌شود قابی انتخاب کنید که ارتفاع لبه‌هایش بیشتر از ارتفاع لبه‌های خود گوشی باشد. به این ترتیب احتمال آسیب به ال‌سی‌دی به حداقل می‌رسد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

114
سینی سرو ال وی کد 6353460497
43%
172,000 تومان
300,000
جاروبرقی روبوراک مدل S8 Pro Ultra
16%
73,900,000 تومان
88,000,000
ست هدیه چرم عطارد مدل A17
56%
698,000 تومان
1,590,000

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من تونستن از طریق مقاله وارد سایتشون بشم هم مقاله خیلی عاللی بود و هم سایت خوبی دارن ممنونم واقعا.

  2. فروشگاهی که معرفی کردید خیلی خوب بود هم قیمتاشون هم کیفیت کاراشون🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *