موبایل

خلاصه‌ای از مشخصات سری هواوی P70؛ از طراحی گرفته تا دوربین و…

در ادامه می‌توانید برخی از مشخصات کلیدی سری هواوی پی70 را مطالعه کنید.

براساس گزارشات منتشرشده، انتظار می‌رود که سری هواوی P70 با تراشه کرین 9000S عرضه شوند. ااین‌حال، این احتمال وجود دارد که عملکرد همه یکسان نباشد. در لیستی که به‌تازگی در گیک‌بنچ ظاهر شده، مشخص‌شده که ALT-AL10 و ALT-AL80 هر دو به تراشه کرین 9000s مجهز هستند.

بااین‌حال، P70 پرو پلاس و P70 پرو آرت رده‌بالاتر ممکن است از تراشه‌های سریع‌تری استفاده کنند؛ گفته می‌شود احتمالاً هواوی برای این دو مدل از نسخه‌های اورکلاک‌شده یا تازه‌سازی شده کرین 9000s استفاده می‌کند.

هواوی P70 پرو

به‌گزارش گیزموچاینا، همه چهار مدل احتمالاً دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود، درحالیکه دو مدل پرو پلاس و آرت احتمالاً می‌توانند تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضا داشته باشند.

گفته می‌شود مدل پایه از یک باتری 5000 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند، درحالیکه مدل پرو از باتری بزرگتر 5200 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. در خصوص دو نسخه دیگر نیز گفته می‌شود که هواوی برای آن‌ها از باتری 5100 میلی‌آمپری استفاد کرده است. در خصوص سرعت شارژ سیمی، گفته می‌شود که همه مدل‌ها از سرعت شارژ 88 وات پشتیبانی می‌کند؛ درخصوص سرعت شارژ بی‌سیم، همه مدل‌ها سرعت شارژ بی‌سیم 80 وات را ارائه می‌دهند درحالیکه نسخه استاندارد هوای P70 سرعت شارژ بی‌سیم 50 وات را ارائه می‌کند. ویژگی که همه مدل‌های سری P70 بصورت مشترک آن‌را دارند، پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای است.

دوربین‌های سری هواوی P70

دوربین‌های سری هواوی P70

اینطور گفته می‌شود که همه تلفن‌های این سری با تنظیمات دوربین سه‌گانه عرضه می‌شوند. درحالیکه گفته می‌شود هواوی برای دوربین اصلی مدل‌های استاندارد و پرو از لنز 50 مگاپیکسلی OV50H با 1/1.3 اینچ اندازه استفاده می‌کند، گفته می‌شود که در مدل‌های پرو پلاس و آرت برای دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی با اندازه 1 اینچی استفاده خواهد شد.

دوربین‌های دیگر استفاده‌شده دراین مدل‌ها می‌توانند لنزهای 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 50 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو باشند. هواوی برای دوربین سلفی هم از یک لنز 13 مگاپیکسلی با 1/2.36 اینچ اندازه استفاده کرده که آن‌را به یک گزینه عالی برای تماس‌های ویدئویی و سلفی تبدیل می‌کند.

نظرشما درباره سری هواوی P70 چیست؟ لطفاً نظرتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *