خودرو

طرح فروش فوق‌العاده جدید لاماری ایما اعلام شد [دی 1402]

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی آرین پارس موتور طی فراخوانی، از متقاضیانی که در دومین مرحله ثبت‌نام سامانه یکپارچه ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرکت کرده‌اند، برای تکمیل ثبت‌نام خودرو لاماری ایما دعوت به‌عمل آورده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

پیش‌از اینکه به اعلام شرایط بپردازیم، لازم است اشاره کنیم که این طرح مختص افرادی است که در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه طرح مادران شرکت کرده‌اند و برای خودرو لاماری ایما پیش‌ثبت‌نام انجام داده‌اند. اکنون این افراد براساس فرآیند نوبت‌دهی، می‌توانند دراین طرح فروش فوق‌العاده شرکت کنند.

فضای کابین لاماری ایما

شرایط فروش فوق‌العاده لاماری ایما

شرکت آرین پارس موتور، برای لاماری ایما قیمت 1 میلیارد و 431 میلیون‌تومان را درخواست کرده که مشتری باید درزمان ثبت‌نام آن را به‌حساب شرکت واریز نماید. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز عرضه می‌شود و طبق اعلام شرکت، اتومبیل 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به مشتری تحویل داده خواهد شد.

آرین پارس موتور برای این طرح فروش، هیچ سود انصراف یا مشارکتی را در نظر نگرفته است؛ اما برای جریمه دیرکرد، %36 سود سالانه را درنظر گرفته است.

نام‌خودروقیمت‌مصوب‌فروش (تومان)رنگ‌بندیموعد‌تحویلجریمه‌دیرکرد(سالانه)
لاماری‌ایما1.431.000.000سفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز۹۰ روز کاری%36

دراین طرح فقط مادرانی می‌توانند شرکت کنند که حداقل دو فرزند دارند و مشتریان عادی و صاحبان خودروهای فرسوده نمی‌توانند دراین طرح شرکت کنند. چنانچه می‌خواهید نوبت ثبت‌نام خود را مشاهده کنید، ابتدا وارد سامانه مذکور شوید و در قسمت «استعلام نوبت‌دهی»، اطلاعات خود را وارد کنید تا نوبت‌شما نمایش داده شود.

مشتریانی که قصد دارند دراین طرح فروش شرکت کنند، از فردا (1402/10/07) ساعت 10 صبح می‌توانند نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند. درنظر داشته باشید که این طرح فروش تا پایان روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه 1402 ادامه خواهد داشت و تنها از طریق سامانه فروش محصولات لاماری به آدرس sales.lamari.ir صورت می‌گیرد.

نمای کنار لاماری ایما

مشخصات فنی و رفاهی لاماری ایما

برای این مدل از یک موتور 4 سیلندره توربو شارژ استفاده‌شده که قادر است 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این مدل دارای امکانات رفاهی از قبیل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز پارک برقی، دی‌لایت، اتولایت، دکمه‌های کنترلی و… میباشد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید