ریپورتاژ آگهی

بهترین راهکار سئو

سئو سایت برای هر کسب و کار اینترنتی روشی جالب برای افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت فروش بسیار خوب است با رشد تکنولوژی کسب و کارهای اینترنتی حالا رقابت بیشتری را در فضای سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تجربه می‌کنند اما تکنیک‌های سئو برای این وب سایت‌ها کاربرد دارد مانند ایجاد بک لینک قوی و مناسب  و تولید محتوایی که کاربران با خواندن دانشی یا تجربه‌ای بدست آورند این بهترین راهکار سئو سایت است.

تولید محتوا برنامه‌ای کاملا در ارتباط با سئو سایت است و باید برای رسیدن به هر رتبه‌ای در کلمات کلیدی سخت و راحت به سراغ سئو و بهینه سازی سایت رفت تا با استفاده از تولید محتوای کاربردی برای کاربران وب سایت بتوان رشد را در این کسب و کارها دید.

اصل مقدماتی سئو سایت

در شروع فرآیند بهینه سازی سایت برای موتور جستجو مثل گوگل همیشه اولین قدم‌ها حائز اهمیت هستند ماند قدم اول در راهکار سئو که تدوین استراتژی صحیح برای جلو زدن از رقبا است این جلو زدن که در زبان رسمی می‌توانیم به آن پیشی گرفتن از رقبا بگوییم کار ساده‌ای نیست اما نقطه پیروزی است.

در سئو تضمینی وجود ندارد تصمیمی با اطمینان صد در صد گرفته نمی‌شود و متخصصین سئو تضمین نمی‌دهند چون معمولا رقابت چیزی جدیدی در پی خواهد داشت و بهترین راهکار سئو برای مثلا یک سایت فروشگاهی در زمینه عطر و ادکلن برای یک سایت دیگر فروشگاهی در زمینه عینک اصلا مناسب نباشد حتی ممکن است منجر به جریمه و پنالتی شدن وب سایت از طرف گوگل شود.

اصل مقدماتی سئو سایت

پس بهترین راهکار سئو برای هر سایتی یکسان نیست اما اصل مقدماتی سئو سایت برای هر وب سایت یکسان است آن اصل جلب رضایت گوگل و مهم‌تر از آن راضی نگه داشتن کاربران وب سایت است یعنی ارائه محتوایی کاربردی یا چیزی که کاربران به دنبال آن به وب سایت شما آمده‌اند.

این اصل که درست پیاده سازی شده باشد در کنار آن می‌توان از روش‌های سئو کلاه خاکستری برای کاهش زمان رسیدن به صفحه اول گوگل روی کلمه کلیدی هدف استفاده کرد البته همچنان خطر پنالتی شدن وجود دارد ولی در سئو باید این ریسک را پذیرفت با آموزش و مشاوره سئو سایت به صورت صحیح احتمال پنالتی شدن وب سایت را کاهش داد.

در وب سایت تک سئو (https://tackeo.ir/seo-consulting/) می‌توانید مشاوره سئو سایت رزرو کنید و مقاله‌ها و دوره آموزش سئو را ببینید.

تکنیک سئو وردپرس

احتمالا وردپرس را می‌شناسید یکی از بهترین CMSهای حال روز دنیا که در این Content Management System دو افزونه بسیار کاربردی رنک مث و یواست سئو قابل نصب است این دو افزونه دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و وب سایت‌های وردپرسی بسیار زیادی از  این دو بهترین افزونه سئو وردپرس استفاده می‌کنند.

در این مقاله از وب سایت تک سئو پلاگین رنک مث یا یواست سئو با دو تا از بهترین افزونه‌های سئو وردپرس آشنا می‌شود که با استفاده از این دو پلاگین وردپرس می‌توانید تکنیک‌ها و راهکارهای سئو وردپرس را انجام دهید تا کلمات کلیدی وب سایت شما رتبه بهتری در Google Serp بگیرند.

این دو افزونه دارای نسخه رایگان هستند اما قابلیت‌های اصلی افزونه رنک مث و یواست سئو در نسخه پولی این افزونه‌ها امکان استفاده دارند پس اگر می‌خواهید از این دو افزونه به صورت کامل استفاده کنید باید نسخه اصلی آن را از وب سایت‌های فروش محصولات وردپرس تهیه کنید.

اگر هر دو افزونه را روی وب سایت خود نصب کنید احتمالا بروز اشکال در وردپرس وجود دارد و ممکن است وب سایت درست بهینه سازی و سئو نشود و حتی با بروز خطا گوگل اعتبار وب سایت را کاهش دهد پس از یک افزونه برای سئو استفاده کنید تا وضعیت سئو وب سایت شما بهتر شود.

افزایش سئو ووکامرس

ووکامرس افزونه‌ای برای نصب روی وردپرس است که امکان ساخت فروشگاه را به کاربران وب سایت می‌دهد پس اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کنید اما روی سئو ووکامرس هم باید زمان بگذارید و سئو تکنیکال این افزونه را در ابتدا انجام دهید.

افزونه ووکامرس کاملا رایگان است و در مخزن وردپرس می‌توانید به صورت رایگان نصب کنید و بعد از آن نیاز به درگاه پرداخت دارید که با نصب افزونه مکمل ووکامرس در در درگاه پرداخت مشتریان وب سایت شما می‌توانند راحت‌تر پرداخت خود را انجام دهند.

برای افزایش سئو ووکامرس دقت کنید که محصولات تکراری در وب سایت نداشته باشید که منجر به ایجاد کنیبالیزیشن می‌شود پس این محصولات تکراری را یا با تگ کنونیکال یا ریدایرکت 301 به هم متصل کنید.

تولید محتوا راهکار اصلی SEO

تولید محتوا را دست کم نگیرید و برای سایت خود حتما محتوایی کاربردی برای کاربران وب سایت داشته باشید در صورتی که نمی‌دانید از چه برنامه‌ای برای تولید محتوای الکترونیکی و متنی استفاده کنید این مقاله را از دست ندهید مقاله نرم افزار تولید محتوا از وب سایت تک سئو : https://tackseo.ir/content-production-software/

برای تولید محتوای خوب با گوشی نرم افزار تولید محتوای Canva می‌تواند به شما کمک کند که روی اندروید نیز نصب می‌شود.

تولید محتوا راهکار اصلی SEO

نتیجه گیری

برای رشد نیاز به بهترین راهکار سئو ندارید و باید روی جذب کاربران خوب و راضی نگه داشتن آنها کار کنید و روش‌های سئو کلاه خاکستری را با دقت انجام دهید تا گوگل پنالتی نشوید.

امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *