ریپورتاژ آگهی

کنگره موبایل در ایران مال برگزار خواهد شد!

بنابر اعلام سایت تسک میران، کنگره موبایل ایران برای اولین بار در اسفند ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. این کنگره به همت انجمن واردکنندگان تلفن های همراه، تبلت و لوازم جانبی با حضور چندین اسپانسر مطرح در حوزه فناوری شکل خواهد گرفت. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، معرفی خدمات، محصولات و توسعه بازار های عرضه و تقاضا در حوزه تلفن های همراه اظهار شده است.

زمان برگزاری کنگره موبایل ایران

اولین دوره کنگره موبایل ایران در 2 الی 5 اسفند ماه سال 1401 برگزار خواهد شد. ساعات بازدید از کنگره موبایل ایران، 11 الی 19 اعلام شده است.

مکان برگزاری کنگره موبایل ایران

کنگره موبایل ایران در تهران، در مرکز نمایشگاهی بازار برزگ ایران (ایران مال) به مدت 4 روز برپا خواهد شد.

با توجه به حضور گسترده فعالان این حوزه، مصاحبه‌ای داشتیم با سرکار خانم عباس زاده منتظری مدیر عامل شرکت تسک میران (گارانتی رسمی گوشی های شیائومی در ایران). ایشان در رابطه با اهداف و چشم اندازهای شرکت از حضور در این کنگره، سخن گفت.

انتظارات از کنگره موبایل ایران

در ابتدا ایشان در رابطه با انتظاری که از نمایشگاه دارند، گفتند:

« شرکت تسک میران در روزهای آتی رویداد شرکت در اولین نمایشگاه وکنگره موبایل را در محل نمایشگاه ایران مال تهران را پیشروی خود دارد. باتوجه به اینکه این نمایشگاه اولین باری است که برپا می‌گردد ما امیدواریم که بسیار اصولی ، استاندارد ، باکیفیت و نیز با اطلاع‌رسانی گسترده همراه باشد تا بتواند کلیه‌ی نیازهای مخاطبین این صنف را برآورده سازد. اصولاً در این نمایشگاه شرکت‌های پیش‌کسوت و بزرگ این صنف را باید در کنار خود داشته باشیم.»

خانم عباس زاده منتظری درباره امکان تحقق اهداف غرفه گذاران در این نمایشگاه توضیح داد: «غرفه گذاران در چنین نمایشگاهی اهداف مختلفی را پیگیری می کنند، که برخی از آنها را می‌توان معرفی بیشتر شرکت در خصوص محصولات و خدمات، بازاریابی ، نمایشِ توان خود نسبت به رقبا و هم افزایی با تعامل افراد در این صنف دانست.»

رقابت میان صنفی

نظر ایشان در خصوص رقابت درون گروهی میان صنف بدین صورت بود:« تا پیش از این بازار موبایل ایران بسیار متفاوت از بازار امروزه‌اش بوده و نحوه‌ی واردات، قیمت گذاری، توزیع و خدمات روندی متفاوت داشته، اما در چند سال اخیر و مخصوصا در ماه‌های اخیر تغییرات بسیار زیادی را در این حوزه داشته‌ایم. و باتوجه به مشکلات و موانع بسیار زیادی که بر سر راه وارد کنندگان این صنف بوجود آمد، بازار بسیار نامتعادل گردید. رقابت بسیار زیاد در بخش قیمت گذاری و فروش و حتی زیر فروشی کالاها را شاهد بودیم که قطعا به شرکتهای وارد کننده آسیب وارد نمود.»

وی ادامه داد: «شرکت تسک میران به عنوان گارانتی رسمی شیائومی در ایران در مواجهه با این موانع و مسائل سعی بر ارائه خدمت برتر نمود . این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش به معنای واقعی آن به عنوان همراهی با اطمینان درکنار مصرف کنندگان قرار گرفت. و تداوم همراهی با مشتریان ، تجربه‌ی یک خرید خوب را به تجربه‌ی یک ارتباط مطمئن ارتقاء داد. و در اصل بخش عمده‌ی تمرکز این مجموعه، بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش مطابق با کیفیت و استانداردهای جهانی استقرار یافته است.»

حضور تسک میران به عنوان گارانتی معتبر شیائومی در کنگره موبایل ایران

ایشان در پایان افزود: «تسک میران مفتخر است که در تمامی مراحل خدمت‌رسانی و گارانتی ، توانسته است جایگاه قابل توجهی را در بین مخاطبین و سازمان های مربوطه کسب نماید. و خدمات پس از فروش تسک‌میران با همراهی طولانی مدت آسودگی خاطر را برای یک خرید مطمئن برای کاربران فراهم آورده است.

ما امیدواریم که این نمایشگاه بتواند با برقراری ارتباط موثر و بهینه افراد در این صنف برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان محترم مفید واقع شود. و برای علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در باره محصولات ، خدمات و نحوه ی همکاری، پیشنهاد می‌کنیم در این نمایشگاه درکنار ما باشند.»

منبع : https://taskmiran.com/تسک-میران-در-کنگره-موبایل-ایران

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *