اوپو و آینده هوش مصنوعی: نقشه راهی به سوی تجربههای شخصیتر
اوپو در کنفرانس Google Cloud Next 2025 با رونمایی از Agentic AI و ابزار AI Search، نوآوریهای هوش مصنوعی و همکاری با گوگل را برجسته کرد.

گوگل اخیراً میزبان کنفرانس سهروزه Google Cloud Next 2025 در لاس وگاس بود، جاییکه برند گوشیهای هوشمند اوپو از ابتکار Agentic AI خود رونمایی کرد و از استراتژیاش برای پیشرو بودن در تجربههای هوشمصنوعی از طریق توسعه داخلی و همکاری با گوگل سخن گفت.
علاوهبر این، اوپو ابزار AI Search را در این کنفرانس معرفی کرد. این ابزار که توسط Google Cloud پشتیبانی میشود، یک ابزار سطح سیستمی هوشمصنوعی است که به کاربران اجازه میدهد تا با استفاده از زبان طبیعی، اطلاعات پیچیده چندرسانهای را بهطور کارآمد جستجو و بازیابی کنند. این برند همچنین پیشرفتهای خود در زمینههای بهرهوری هوشمصنوعی، تصویربرداری هوشمصنوعی و خلاقیت هوشمصنوعی را برجسته کرد.

تمرکز اوپو همیشه بر کاربر بوده و هدف ما بسیار واضح است: نوآوری در تجربه هوشمصنوعی و ارائه بهترین تجربه ممکن. ما از طریق همکاریهای استراتژیک با شرکایی مانند Google Cloud، بهطور مداوم تجربههای هوشمصنوعی را تقویت میکنیم تا قابلیتهای Agentic AI را به کاربران اوپو ارائه دهیم.
جیسون لیائو، رئیس مؤسسه تحقیقاتی اوپو
اوپو همچنین اعلام کرد که در حال بررسی مرحله بعدی تجربههای Agentic AI است که تمرکزش بر ایجاد تجربههای کاربری شخصیسازیشده است.
این شرکت در حال توسعه یک سیستم دانشکاربری جدید است که بهعنوان مخزن مرکزی دادههای کاربران عمل خواهد کرد تا مسئله پراکندگی اطلاعات روی دستگاههای موبایل را برطرف کند. این سیستم با یادگیری از فعالیتها، علاقهمندیها، دادهها و خاطرات کاربران، تجربههای شخصیسازیشده هوشمصنوعی را فراهم میکند.
اوپو هدف دارد تا پایان امسال، ۱۰۰ میلیون کاربر از هوشمصنوعی اوپو استفاده کنند تا تعاملات روزانه با دستگاههایشان، از جمله گوشی تازه معرفیشده Oppo Find X8 Ultra، بهبود یابد.