موبایل

تلفن تکنو پووا 6 پرو در هند معرفی شد + مشخصات

در ادامه می‌توانید برخی از مشخصات تلفن هوشمند پووا 6 پرو تکنو را مطالعه نمایید.

تکنو که ماه گذشته از تلفن پووا 6 پرو رونمایی کرده بود، امروز این دستگاه را در هند معرفی کرد. این گوشی در رنگ‌های سبز روشن و خاکستری با دو پیکربندی حافظه 8/256 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت‌های 240 دلار و 265 دلار عرضه می‌شود.

مشخصات تکنو پووا 6 پرو

تکنو برای این مدل از یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ 120 هرتز استفاده کرده که حسگر اثرانگشت زیر آن تعبیه شده است. در بالای نمایشگر می‌توانید دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون سوراخ پانچ را مشاهده نمایید. در قلب پردازش این دستگاه، تراشه دایمنسیتی 6080 قرار گرفته است.

موبایل Tecno Pova 6 Pro با سیستم‌عامل HiOS 14 مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا می‌شود و وظیفه تأمین انرژی نیز برعهده باتری 6000 میلی‌آمپری است که از سرعت شارژ سیمی 70 وات و سیمی معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

در پشت دستگاه می‌توان سه لنز دوربین را مشاهده کنیم که از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک واحد کمکی 0.08 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در نهایت تکنو برای نمایش اعلان‌ها، تماس‌های دریافتی، موسیقی، بازی و شارژ از 210 مینی ال‌ای‌دی در پشت دستگاه استفاده کرده که هنگام دریافت هریک از موارد بالا، روشن می‌شوند.

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *