ریپورتاژ آگهی

پرفروش‌ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

سامسونگ از برندهای نام آشنا در محصولات صوتی و تصویری است که در ارائه محصولات با تکنولوژی های روز همیشه پیشرو است. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ از محصولات با اینچ بالا و پرطرفدار است چرا که در میان هم رده های قیمت مناسبی دارد و بیشترین امکانات را ارائه می‌دهد. در این مقاله پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ در تهران مال را معرفی کردیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم.

پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

سامسونگ همواره نامی آشنا در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری است و در این راه موفق عمل کرده است. این برند در اکثر مدل‌های تلویزیونش از تکنولوژی‌ها و امکانات روز استفاده کرده و بهترین کاربری را به خریداران ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ که در سال گذشته در سایت تهران مال به فروش رفته معرفی کنیم.

تلویزیون 75 اینچ شاید در سال‌های قبل اندازه ای بزرگ و عجیب و با قیمت نجومی بود اما الان اکثر برندها معتبر شروع به تولید تلویزیون‌ها در اندازه‌های بزرگ کردن، تلویزیون 75 یک سایز معقول شده باشد. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ تجربه‌ای فوق‌العاده از تصویر را خلق می‌کند که به شما حس سینمایی می‌دهد. اما توجه داشته باشید که برای خرید این تلویزیون با این اندازه نیاز به فضای مناسب هم دارد که تماشای آن لذت بخش شود. اگر فضایی با متراژ مناسب دارید و فاصله شما از تلویزیون 4 متر یا بیشتر است حتما انتخاب این سایز را به شما پیشنهاد می‎کنیم.

در مقاله پیش رو 4 مدل از پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ در سال 2023 را معرفی می‌کنیم و برایتان از مزایا و معایب هر کدام و ارزش خریدشان می‌گوییم تا شما انتخابی راحت را تجربه کنید.

این مدل‌ها از بهترین‌های تلویزیون 75 سامسونگ موجود در بازار هستن که به ترتیب محبوبیت فروش و ارزش خریدی که دارند برایتان معرفی می‌کنیم.

اولین و بهترین مدل سامسونگ Q80C

این مدل جز QLED های سامسونگ است که برای اکثریت شناخته شده هستند و بهترین تلویزیون 75 سامسونگ است. این مدل جز تلویزیون‌های بالارده موجود در بازار است که با کارایی خوبی که دارد می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. نمایشگر کیولد این مدل از طیف گسترده رنگ برای نمایش واقع گرایانه تصویر پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در این مدل از پنل جدیدش ADS استفاده کرده که در آن نسبت کنتراست تصویر را بالا برده و تا حد خوبی هم موفق بوده است.

در Q80C از رفرش ریت 120 هرتز و HDMI2.1 استفاده شده که در نمایش صحنه‌های سریع عملکرد خوبی دارد. این مدل دارای تکنولوژی ALLM است که در کنار سایر امکانات تلویزیونی مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای را معرفی کرده است. این مدل علاوه بر کیفیت تصویر بسیار خوبی که دارد از قدرت صوتی 60 وات هم بهره برده و تجربه بی نظیری از گیمینگ و تماشای فیلم و سریال را برای شما فراهم کرده است.

این مدل یک تلویزیون بالا رده با امکاناتی کامل است و مناسب برای انواع کاربری حرفه ای است. مدل Q80C مناسب برای کاربری گیمینگ، تماشای فیلم و سریال و کاربری عمومی و خانگی است و تمام این کاربری‌ها را با بهترین کیفیت در اختیار شما می‌گذارد. اگر از نظر بودجه محدودیت ندارید و به دنبال یک تلویزیون قدرتمند و با تمام امکانات هستید حتما این مدل را بررسی کنید . این تلویزیون رتبه اول در بین پر فروش‌های برند سامسونگ با سایز 75 اینچ را دارد.

دومین مدل میان رده قدرتمند سامسونگ Q70C

دومین مدل میان رده قدرتمند سامسونگ Q70C

میان رده پر طرفدار برند سامسونگ که دارای صفحه نمایش QLED است و امکاناتش هم رده با بهترین تلویزیون‌های بازار است. همین ویژگی این مدل را در بین پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ قرار داده که اگر به دنبال یک تلویزیون با کاربری حرفه ای هستید انتخاب آن پیشنهاد ماست. تلویزیون Q70C دارای پردازشگر کوانتومی است و سرعت پردازش بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. نمایشگر این مدل امکان نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را دارد که این گستردگی در هنگام نمایش تصاویر به صورتی عمل می‌کند که واقعی‌ترین تصاویر را با بیشترین جزییات مشاهده کنید.

این مدل تمام امکانات یک مدل قوی گیمینگ را دارد و رفرش ریت 120 هرتز و داشتن پورت HDMI2.1 و تکنولوژی ALLM گویای گیمینگ بودن Q70C است. این مدل در نمایش تصاویر با سرعت بالا عملکرد خوبی دارد و محتوای فیلم‌های با صحنه‌های اکشن، بازی‌های با سرعت بالا و ورزش های سریع را بدون هیچگونه لگ و کندی نمایش می‌دهد.

این مدل مناسب برای کاربری روزمره و حرفه ای است و برای گیمینگ، تماشای فیلم و سریال، کاربری خانگی و تماشای تلویزیون مناسب است و انتخابش را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال تلویزیونی با امکانات خوب و قیمتی متوسط هستند.

مدل سوم QLED اقتصادی سامسونگ Q60C

این مدل یکی از مدل‌های QLED برند سامسونگ است که از محصولات اقتصادی این برند است. بعد از معرفی هم با امکانات خوب و کیفیت مناسبی که داشت با استقبال خوبی رو به رو شد. برند سامسونگ به قیمت مناسبش شناخته می‌شود که در کنار آن امکانات خوبی هم در اختیار شما می‌گذارد. سامسونگ Q60C دارای صفحه نمایش با کیفیت 4K از نوع QLED است که از نوع کوانتومی و در نمایش رنگ‌ها هم عملکرد بی نظیری دارد و شفافیت تصویر آن به نسبت رده‌ی این محصول بی نظیر است.

این تلویزیون تمام امکانات تصویر یک مدل بالا رده را دارد و برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای مناسب است. این محصول برای افرادی مناسب است که قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت تصویر بی نظیر را دارند و در عین حال رفرش ریت 60 هرتزی این مدل برایشان کافی است و کاربری گیمینگ از این مدل ندارند. این محصول یک تلویزیون با کاربری عمومی و خانگی است که با کیفیت تصویری خوب عرضه شده است.

امکانات تلویزیون‌های 75 اینچ سامسونگ

مدل چهارم تلویزیونی با کاربری عمومی سامسونگ CU8000

قیمت تلویزیون سامسونگ در میان هم رده‌هایش بسیار مناسب است اما با این حال مدل CU8000 این برند جز مدل‌های اقتصادی سامسونگ است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با پنل LED کریستالی است که توانایی تولید و نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را با کیفیتی خوب دارد. این مدل جز تلویزیون‌های میان رده است که برای کاربری عمومی و خانگی کاملا مناسب است.

سامسونگ CU8000 در زمینه کاربری حرفه‌ای به خصوص گیمینگ حرف زیادی برای گفتن ندارد اما برای کاربری عمومی و خانگی کاملا مناسب است. اگر به دنبال مدلی هستید که از تماشای فیلم‎، سریال و شبکه‌های تلویزیونی لذت ببرید و می‌خواهید که تمام امکانات هوشمند روز را هم ساپورت کند حتما این تلویزیون را جز گزینه‌هایتان بررسی کنید. این مدل می‌تواند بهترین انتخاب در این رده باشد چرا که قیمت بسیار خوبی هم دارد به علاوه کیفیت مناسب و امکانات خوب هم در اختیار کاربران می‌گذارد. همه‌ی نکاتی که که گفت شد خبر از یک تلویزیون با ارزش خرید بالا می‌دهد که در بین پرفروش ترین تلویزیون 75 سامسونگ قرار دارد و طرفداران زیادی دارد.

خرید تلویزیون سامسونگ از ایران مال

انتخاب و خرید پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

خرید تلویزیون و انتخاب آن به موارد زیادی بستگی دارد که شاید مهم‌ترین آن بودجه، کارایی و نوع استفاده شما باشد. در بین مدل‌های پر فروشی که معرفی شد اگر بودجه برایتان مهم نیست و محدودیت ندارید و به دنبال مدلی با تمامی امکانات روز هستید که در زمینه گیمینگ و کیفیت صدا و تصویر حرف اول را بزند Q80C مناسب شماست و شما را راضی می‌کند.

اگر بودجه کمتری دارید اما به دنبال مدلی هستید که تمام کاربری‌های حرفه‎ای یک تلویزیون را ساپورت کند و کیفیت خوبی داشته باشد Q70C نزدیک ترین مدل به نیاز شماست.

اگر گیمینگ بودن برایتان اولویت اول نیست و به دنبال مدلی با کیفیت تصویر قابل قبول هستید تا از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید به سراغ Q60C بروید که یک QLED است. و در پایان اگر بودجه شما محدود است و به دنبالی مدلی هستید که فقط مناسب تماشای فیلم و سریال باشد و شبکه‎های تلویزیونی را با کیفیت مناسبی نمایش دهد حتما CU8000 را انتخاب کنید.

شما می‌توانید تلویزیون سامسونگ را با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت از تهران مال خریداری کنید و اگر در انتخاب مدل مورد نظرتان شک دارید با کارشناسان تهران مال تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مدل مد نظرتان راهنمایی کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *