ریپورتاژ آگهی

تفاوت پارتی باکس 100 و 110؛ 2 محصول پرفروش JBL

اسپیکرهای قابل‌حمل JBL با نام‌های Partybox 100 و Partybox 110 هر دو از محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شوند. هر دو اسپیکر قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند، ولی تفاوت‌های کلیدی نیز بین ویژگی‌‌های این دو محصول به چشم می‌خورد. مجموعه تهران اسپیکر در ادامه این مقاله قصد دارد تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰ را بررسی کند. اگر برای خرید اسپیکر بی‌سیم بلوتوثی، بر سر دوراهی خرید این دو اسپیکر برند جی بی ال مانده‌اید، ادامه این مقاله را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در پایان با بررسی تفاوت‌های این دو پارتی‌باکس، به‌راحتی می‌توانید اسپیکر دلخواه خود را انتخاب کنید.

بررسی مهم‌ترین تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰

برند جی بی ال به‌منظور بهبود تجربه کاربری یک نرم‌افزار اختصاصی برای کنترل و شخصی‌سازی صدا، نورپردازی و همچنین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طراحی و عرضه کرده است. البته که همه محصولات JBL از این نرم‌افزار پشتیبانی نمی‌کنند. مهم‌ترین ایراد اسپیکر JBL PartyBox 100 پشتیبانی نکردن از اپلیکیشن اختصاصی بود. کمپانی جی بی ال با رفع این نقص در اسپیکر JBL Partybox 110 یک محصول منحصربه‌فرد به بازار عرضه کرد.

با استفاده از نرم‌افزار JBL Partybox شما می‌توانید کلیه عملکردهای مربوط به اسپیکر از جمله صدا و نورپردازی را کنترل و شخصی‌سازی کنید. این اپلیکیشن امکان خاموش و روشن کردن نورپردازی و تغییر رنگ‌های آن، شخصی‌سازی و تنظیم اکولایزر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منتشرشده توسط کمپانی را برایتان فراهم می‌کند.

تفاوت پارتی باکس جی بی ال ۱۰۰ و ۱۱۰ از نظر قدرت خروجی صدا

در اولین مورد از لیست تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰ JBL، باید قدرت خروجی صدای این دو دستگاه را بررسی کنیم. در واقع، قدرت خروجی صدا اصلی‌ترین ویژگی یک اسپیکر باکیفیت است. از بین این دو مدل اسپیکر، مدل JBL PartyBox 110 با داشتن ۴ کانال صوتی، قدرت خروجی صدای بالاتری نسبت به PartyBox 100 با ۲ کانال صوتی دارد.

علاوه‌بر این، پارتی باکس ۱۱۰ خروجی هوای باس دارد؛ درصورتی‌که پارتی باکس ۱۰۰، از این ویژگی محروم است. همین موضوع باعث شده است که کیفیت صدای خروجی از پارتی باکس ۱۱۰ ، کمی بهتر باشد؛ البته پارتی باکس ۱۰۰ نیز از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است.

ابعاد بزرگ‌تر پارتی باکس ۱۱۰ نسبت به پارتی باکس ۱۰۰

یکی دیگر از موارد در لیست تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰، ابعاد این دو اسپیکر است. از نظر فیزیکی، پارتی باکس ۱۱۰ ابعاد بزرگ‌تری دارد. ابعاد اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 100 برابر با ۵۵۱mm x ۲۹۰mm x ۲۲۸mm است؛ درصورتی‌که JBL PartyBox 110، ابعاد بزرگ‌تری معادل با ۵۶۸mm x ۳۰۰mm x ۲۹۵mm دارد.

اگر قصد خرید یک اسپیکر پرقدرت و بزرگ از برند جی بی ال را دارید، اسپیکر بلوتوثی PartyBox 710 بهترین انتخاب برای شما است. این اسپیکر ابعادی معادل با ۹۰۵mm x ۴۳۶mm x ۳۹۹mm دارد. از نظر قیمتی نیز، قیمت پارتی باکس jbl 710 نسبت به پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰ بیشتر است. توان خروجی بالاتر (۸۰۰ وات) و ابعاد بزرگتر، در این تفاوت قیمتی بی‌تاثیر نیستند.

پارتی باکس 100

وزن؛ یکی دیگر از تفاوت‌های مهم JBL PartyBox 100 و 110

هنگام خرید اسپیکرهای پرتابل (قابل‌حمل)، یکی از مواردی که اکثر مشتریان به آن دقت می‌کنند، وزن محصول است؛ بنابراین وزن پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰ را نیز برای مقایسه این دو محصول بررسی می‌کنیم.

پارتی باکس ۱۰۰ وزنی معادل با ۹.۷۰ کیلوگرم و پارتی باکس ۱۱۰، وزنی معادل ۱۰.۴۳ کیلوگرم دارد. اسپیکر Partybox 110 نسبت به نسل گذشته خود، سنگین‌تر است؛ البته این تفاوت تقریبا معادل ۱ کیلوگرم بوده و تاثیر چندانی ندارد. به‌طورکلی، مدل‌های مختلف اسپیکر jbl ، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی قابل‌حمل باشند.

باتری؛ دوام باتری بیشتر پارتی باکس ۱۱۰ نسبت به پارتی باکس ۱۰۰

در بررسی تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰، نوبت به بررسی باتری این دو اسپیکر می‌رسد. نگه‌داری باتری JBL PartyBox 110 تا ۱۲ ساعت است؛ درحالی‌که، باتری جی بی ال پارتی باکس 100 تا ۸ ساعت دوام دارد؛ بنابراین با یک بار شارژ کردن کامل این دو اسپیکر، پارتی باکس ۱۱۰ مدت‌زمان بیشتری موسیقی را پخش می‌کند. هر دو اسپیکر از طریق اتصال مستقیم به پریز برق شارژ می‌شوند. پارتی باکس ۱۱۰ در مدت زمان ۳.۵ ساعت و پارتی باکس ۱۰۰ در مدت زمان ۵ ساعت به شارژ کامل می‌رسند.

نسخه بلوتوث؛ تفاوت در سرعت انتقال داده‌ها

اسپیکر پارتی باکس ۱۰۰ از نسخه بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که، پارتی باکس ۱۱۰ به نسخه بلوتوث ۵.۱ مجهز است. همین موضوع باعث شده است تا JBL PartyBox 110 راحت‌تر، سریع‌تر و با قابلیت اطمینان بیشتری به دستگاه‌های مختلف متصل شود و داده‌ها را با سرعت بیشتری انتقال دهد.

نورپردازی؛ لذت بردن از نورپردازی همگام با ریتم آهنگ در PartyBox 110

یکی دیگر از تفاوت‌های پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰، نوع نورپردازی این دو اسپیکر است. در هر دو اسپیکر چراغ‌های LED تعبیه شده‌اند که لذت گوش کردن به موسیقی را بیشتر می‌کند. در پارتی باکس ۱۱۰، چراغ‌های RGB بین سه الگوی مختلف اجرا می‌شوند که می‌توانید به انتخاب خود آن‌ها را خاموش کنید. در اسپیکر پارتی باکس ۱۱۰، نمایش نور پویا با ریتم آهنگ همگام‌سازی می‌شود. این قابلیت در مهمانی‌ها بسیار جذاب است و تجربه شنیداری و بصری جالبی را به‌صورت هم‌زمان ایجاد می‌کند.

نورپردازی؛ لذت بردن از نورپردازی همگام با ریتم آهنگ در PartyBox 110

اسپیکرهای JBL اصل را از تهران اسپیکر خریداری کنید

در این مطلب چند مورد از تفاوت پارتی باکس ۱۰۰ و ۱۱۰ را بررسی کردیم. اسپیکر JBL PartyBox 100 و JBL PartyBox 100 هر دو از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند؛ به‌طورکلی، اسپیکرهای جی بی ال در مهمانی‌ها، کمپ در فضای باز و در کنار استخر لذت گوش کردن به موسیقی با بالاترین کیفیت را برای شما فراهم می‌کنند.

برای انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه خود، پیشنهاد می‌کنیم به سایت تهران اسپیکر به نشانی tehranspeaker.com سر بزنید و از محصولات متنوع برند JBL در این فروشگاه دیدن کنید. تهران اسپیکر نامی آشنا در زمینه عرضه بهترین محصولات صوتی است که امکان خرید اینترنتی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید