خودرو

شرایط فروش نقدی کوییک GXR-L سایپا اعلام شد [دی 1402]

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی کوییک GXR-L را اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید این شرایط را مطالعه کنید.

براساس تازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد اتومبیل کوییک GXR-L را بصورت نقدی به فروش برساند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

شرایط فروش کوییک GXR-L

طبق اعلام این گروه صنعتی، تنها متقاضیانی می‌توانند دراین طرح شرکت کنند که در خردادماه سال جاری در طرح عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای کوییک GXR-L ثبت‌نام کرده‌اند و روز گذشته مورخ 23 دی‌ماه 1402 برای آن‌ها پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام ارسال شده است.

فضای کابین کوییک GXR-L

سایپا اعلام کرده که متقاضیان باید مبلغ 371 میلیون و 629 هزارتومان را به‌حساب این شرکت واریز کنند. دراین طرح خودرو کوییک GXR-L در رنگ‌های سفید مشکی، سفید قرمز، نقره‌ای مشکی و کرم مشکی عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت‌نام رنگ موردنظرشان را انتخاب کنند. متقاضیانی که وجه موردنظر را واریز و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، می‌توانند 90 روز کاری بعد اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

نوع‌خودروقیمت‌خودرو(ریال)رنگ‌های قابل‌عرضهزمان‌تحویل
کوییک‌ GXR-L3,716,290,000سفیدمشکی،سفیدقرمز،نقره‌ای‌مشکی،کرم‌مشکی90روزکاری

مشخصات فنی کوییک GXR-L

سایپا برای این مدل از یک موتور 4 سیلندر M15i بهبودیافته 1.5 لیتری استفاده کرده که قادر است به‌کمک گیربکس 5 دنده دستی خود، 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت برسد و مصرف سوخت آن برای هر 100 کیلومتر، 6.7 لیتر است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *