گجت

اپل‌واچ اولترا 2024 هیچ ارتقاء سخت‌افزاری دریافت نمی‌کند

انتظار نداشته باشید که اپل‌واچ اولترا 3 تغییرات زیادی به‌همراه داشته باشد.

دوسال پیش بود که اپل، ساعت‌هوشمند اپل‌واچ اولترا را معرفی کرد؛ آن‌زمان این مدل یک تحول بود تا اینکه بخواهد یک انقلاب محسوب شود. حالا گزارش‌های ضدونقیضی منتشرشده‌اند که مدعی هستند اپل‌واچ اولترا سال 2024 هیچ ارتقاء سخت‌افزاری دریافت نمی‌کنند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، مینگ‌ چی‌کو “تحلیلگر زنجیره تأمین اپل” در گزارشی اعلام کرده که این غول‌فناوری برای سال جاری از مدل جدید اپل‌واچ اولترا رونمایی می‌کند؛ اما هیچ ارتقاء سخت‌افزاری نسبت‌به نسخه سال گذشته خود دریافت نخواهد کرد.

این درحالیست که برخی معتقد هستند، اپل برای سال 2024 هیچ اپل‌واچ اولترایی عرضه نمی‌کند و از عرضه مدل جدید اپل‌واچ اولترا 2024 درسال جاری صرف‌نظر کرده است.

متأسفانه مینگ چی‌کو، جزئیات بیشتری درباره مشخصات ساعت اپل‌واچ اولترا 2024 ارائه نکرده است. بااین‌حال باید صبر کنیم و ببینیم درآینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و اگر قرار است مدل اولترا 2024 را ببینیم، چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت که کاربر ترغیب شود آن‌را بخرد؟

اینطور که به‌نظر می‌رسد، اپل‌واچ X تنها مدل اپل است که می‌تواند تغییرات بزرگی را با خود به‌همراه داشته باشد. طبق شایعات منتشرشده، این دستگاه می‌تواند مهمترین تغییرات طراحی را در سال‌های اخیر به‌همراه داشته باشد. یکی از بزرگترین تغییرات اپل‌واچ ایکس، نحوه اتصال باندها است که قرار است از مکانیزم اسلاید و قفل به مکانیزم مغناطیسی تغییر کند.

گفته می‌شود تغییرات طراحی جدید مدل اپل‌واچ ایکس، علاوه‌بر ظاهر شیک‌تر، به اپل اجازه می‌دهد تا از فضای داخلی بیشتری استفاده کند. این فضای بیشتر، دست اپل را برای استفاده از باتری بزرگتر و سخت‌افزارهای بیشتری باز می‌گذارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *