گجت

اپل واچ X نسبت‌به نسخه‌های قبلی خود کارآمدتر خواهد بود

طبق شایعات، اپل واچ سری ایکس طراحی باریک‌تری خواهد داشت، نوارهای مغناطیسی و ویژگی‌های سلامتی بسیاری را ارائه خواهد داد.

طبق شایعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد اپل آماده می‌شود تا تغییرات اساسی برای سری ساعت‌های‌هوشمند خود در سال جاری اعمال کند. طبق این شایعات، اپل‌واچ آتی طراحی کاملاً جدیدتری خواهد داشت، ویژگی‌های پیشرفته‌تر ردیابی سلامت را ارائه می‌دهد و از سیستم اتصال باند اصلاح‌شده استفاده می‌کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، مارک‌گورمن مدعی است که اپل به‌مناسبت دهمین سالگرد عرضه اپل‌واچ خود، نامگذاری ساعت‌های‌هوشمند را به Apple Watch X تغییر خواهد داد. جدا از نامگذاری، سام‌کوهل (یوتیوبر بررسی محصولات اپل) با طراح گرافیک @ConceptCentral همکاری کرده تا طبق شایعات منتشرشده، رندرهایی را از اپل‌واچ X تولید کنند.

رندر اپل واچ ایکس

براین‌اساس، اپل‌واچ ایکس باید طراحی باریک‌تری داشته باشد که گفته می‌شود بین 10 تا 15 درصد باریک‌تر از مدل‌های فعلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که Digital Crown با امکان دکمه Action اضافی مشابه Apple Watch Ultra همچنان باقی بماند.

شاید بزرگترین تغییر در مدل جدید اپل‌واچ را بتوان سیستم نوار مغناطیسی جدید دانست. این سیستم قرار است با باندهای فعلی جایگزین شود و این یعنی باید برای همیشه با باندهای قدیمی خداحافظی کنید. البته مزایایی هم دارد، مثلاً نوارهای مغناطیسی می‌توانند فضای با ارزشی که توسط باندهای فعلی اشغال میشدند را از بین ببرند و فضای بیشتری را ارائه بدهند که باعث می‌شود طراحی نازک‌تر شده و حتی ویژگی‌های بیشتری هم ارائه شود.

رندرهای اپل واچ ایکس

گفته می‌شود پنل اولد جدید در اپل‌واچ ایکس می‌تواند روشن‌تر و کم‌مصرف‌تر از قبل باشد؛ همین باعث می‌شود تا عمر باتری طولانی‌تر شده و نگرانی کاربران از بابت تخلیه سریع باتری رفع گردد.

یکی از ویژگی‌های اصلی ساعت‌های‌هوشمند اپل، همواره ویژگی‌های سلامتی بوده‌اند. این احتمال وجود دارد که اپل‌واچ X اولین ساعتی باشد که ویژگی نظارت بر فشار خون را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود این ساعت همچنین ممکن است ویژگی نظارت بر آپنه خواب را هم ارائه بدهد.

رندر اپل واچ سری ایکس

درنظر داشته‌باشید که تمامی مواردی که برای شما ذکر کردیم، شایعه هستند و ممکن است همه آن‌ها محقق نشوند. بنابراین باید تا زمان عرضه این ساعت‌هوشمند صبر کنیم و ببینیم چه اندازه این شایعات واقعیت دارند. نظرشما درباره ویژگی‌های شایعه‌شده اپل‌واچ X چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *