تبلت

تراشه، سرعت شارژ و زمان عرضه تبلت جدید شیائومی فاش شد

به‌تازگی گزارش‌هایی درباره تبلت جدید شیائومی منتشرشده‌اند که زمان عرضه، سرعت شارژ دستگاه و تراشه استفاده‌شده در آن را فاش می‌کنند.

به‌تازگی مرجع گواهی 3C چین، یک تبلت جدید شیائومی با شماره‌مدل 24018RPACC را تأیید کرده است. هنوز مشخص نیست که این مدل متعلق به‌کدام یک از سری‌های پد 6 یا 7 شیائومی است. بااین‌حال، مرجع صدور گواهی 3C سرعت شارژ دستگاه را فاش کرده است؛ علاوه‌بر در گزارش‌های دیگری نیز که منتشرشده‌اند، تراشه و زمان عرضه این تبلت نیز فاش شده است. در ادامه باما همراه باشید.

در مرجع گواهی 3C چین تأیید شده که تبلت 24018RPACC شیائومی به‌شارژ سریع 120 واتی مجهز است. گفته می‌شود این دستگاه همچنین دارای گواهینامه HDR Vivid است که می‌تواند تجربه تماشای غنی‌تری را ارائه دهد.

توییت Digital Chat Station

تبلت جدید شیائومی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرد

درباره تراشه، در گزارشی از Digital Chat Station به تبلتی بزرگ اشاره‌شده که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تغذیه می‌کند. درحالیکه این رسانه به‌صراحت نام دستگاه را فاش نکرده، اما افرادی که در بخش نظرات پست ویبو نظر داده‌اند، گفته‌اند که این تبلت همان مدل 24018RPACC شیائومی است. در ادامه گزارش به تجربه به‌هم پیوسته تبلت با سایر دستگاه‌های شرکت اشاره شده که نشان می‌دهد احتمالاً این دستگاه با رابط‌کاربری HyperOS راه‌ندازی می‌شود. درباره زمان عرضه این مدل نیز مدعی است که شیائومی این تبلت را تا پایان ماه فوریه عرضه می‌کند.

گفته می‌شود شیائومی درحال کار برروی یک تبلت جدید مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 است که از پنل اولد استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد این تبلت بخشی از سری پد 7 شیائومی باشد. تااین‌لحظه نام مدل 24018RPACC را نمی‌دانیم و باید صبر کنیم تا شیائومی آن را فاش کند.

منبع
gizmochina

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *