موبایل

جزئیات شیائومی 14تی و 14تی پرو لو رفت

طبق گزارش منتشرشده، شیائومی پاییز امسال از دو مدل 14تی و 14تی پرو رونمایی می‌کند.

شیائومی در فصل پاییز هرسال، چند مدل جدید از گوشی‌های «T» را عرضه می‌کند. این گوشی‌ها درحالیکه جزء مدل‌های رده‌بالا محسوب می‌شوند، اما پرچمدار نیستند. سال گذشته مدل‌های 13تی و 13تی پرو معرفی شدند و امسال نوبت به 14تی و 14تی پرو رسیده تا به بازار عرضه شوند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، درحالیکه چندماهی تا عرضه این دو مدل جدید فاصله داریم، اما برخی از مشخصات آن‌ها مثل تراشه و دوربین فاش شده که در ادامه باهم بررسی می‌کنیم.

طبق گزارش منتشرشده، مدل 14تی پرو براساس ردمی K70 اولترا ساخته خواهد شد، بااین تفاوت که بهبودهایی نسبت‌به آن خواهد داشت. مثلاً هردو دستگاه از تراشه دایمنسیتی 9300 استفاده می‌کنند با این تفاوت که شیائومی 14T پرو برای اولین‌بار در سری T شیائومی از شارژ بی‌سیم و دوربین تله‌فوتو پشتیبانی می‌کند. هردو مورد ذکرشده در ردمی کا70 اولترا وجود ندارند. همچنین گفته می‌شود که دوربین تله‌فوتو استفاده‌شده از برند لایکا می‌باشد.

شیائومی 13تی و شیائومی 13تی پرو

در خصوص شیائومی 14T هم گفته می‌شود احتمالاً از تراشه دایمنسیتی 8000 استفاده می‌کند، چراکه 13تی سال گذشته هم همین مسیر را طی کرد. علاوه‌براین انتظار داریم که 14تی و 14تی پرو مثل 13تی و 13تی پرو سال گذشته به ترتیب از شارژر 67 واتی و 120 واتی استفاده کنند. نکته دیگری که انتظار داریم در مورد این دو دستگاه ببینیم، پشتیبانی شیائومی 14تی پرو از شارژ بی‌سیم است، درحالیکه 14تی از آن پشتیبانی نمی‌کند.

هردو تلفن ذکرشده در اروپا، ژاپن و سایر بازارها بجزء هند دردسترس خواهند بود. همیشه همین بوده که شیائومی گوشی‌های سری T خود را برای بازار هند عرضه نمی‌کند و این جای تعجب ندارد.

نظرشما درباره گوشی‌های در راه شیائومی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *