گجت

اولین گیره خنک‌کننده مغناطیسی iQOO همراه با سری Z9 در 5 اردیبهشت معرفی می‌شود

آیکیو قرار است تا چند روز آینده، اولین راه‌حل مغناطیسی برای خنک‌کردن گوشی‌ها را ارائه دهد.

هر روز بازی‌های قدرتمندتری ظهور می‌کنند که اگر برای مدتی با آن‌ها بازی کنید، خواهید دید که دستگاه شما داغ شده است. iQOO برای رفع این مشکل، گیره پشت خنک‌کننده مغناطیسی را معرفی کرده که قرار است در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 به‌وقت چین از آن رونمایی کند.

درحالیکه هنوز مشخصات کاملی ازاین گیره خنک‌کننده منتشرنشده، گیزموچاینا می‌گوید: گیره پشت خنک‌کننده مغناطیسی آیکیو تنها 19.9 میلی‌متر ضخامت و 69 گرم وزن دارد. این دستگاه قرار است در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شود و طبق گفته iQOO، با انواع تلفن‌های‌هوشمند از برندهای محبوبی همچون ردمجیک، بلک‌شارک، هواوی، شیائومی، اپل و نوبیا سازگار است.

گیره خنک‌کننده مغناطیسی آیکیو

آیکیو سال گذشته دو مدل Cooler Back Clip 2 و Cooler Back Clip 2 Pro را معرفی کرد که مدل استاندارد دارای یک برگه خنک‌کننده TEC است و طبق گزارش‌ها می‌تواند دمای دستگاه را تا 30 درجه کاهش دهد. مدل پرو هم دارای یک تراشه خنک‌کننده بزرگ‌تر، صفحه مس و سه سرعت فن با روشنایی RGB می‌باشد که گفته می‌شود می‌تواند دمای دستگاه را تا 35 درجه کاهش دهد. هردو مدل استاندارد و پرو از شارژ در زمان خنک‌کردن پشتیبانی می‌کنند.

درحالیکه جزئیات زیادی درخصوص گیره پشت خنک‌کننده مغناطیسی در دست نیست، اما این این روش احتمالاً ساده‌ترین و درعین‌حال ساکت‌ترین روشی است که می‌توانید به‌وسیله آن دستگاه خود را خنک کنید. طراحی مغناطیسی این خنک‌کننده باعث‌شده تا بتوانید بدون نیاز به گیره، آن‌را به تلفن متصل کنید.

گفته می‌شود گیره خنک‌کننده مغناطیسی همزمان با معرفی سری iQOO Z9 در تاریخ 5 اردیبهشت معرفی خواهد شد. حال باید دید این دستگاه در تست‌های واقعی چگونه کار می‌کند، آیا می‌تواند به انتخاب اصلی گیمرها تبدیل شود یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *