موبایل

اولین رندر گوشی تاشو Razr Plus 2024 موتورولا فاش شد

به‌تازگی رندری از گوشی تاشو نسل آینده موتورولا فاش شده که طراحی آشنایی دارد و گفته می‌شود ارتقاء‌های داخلی بسیار خوبی دریافت کرده است.

به‌تازگی نشریه MSPowerUser گزارشی منتشر کرده که درآن علاوه‌براینکه یک رندر از موتورولا Razr پلاس 2024 را نمایش می‌دهد، ادعا می‌کند که زمان عرضه آن نزدیک است. آنچه از رندر Motorola Razr Plus 2024 به‌نظر می‌رسد این است که ازنظر طراحی خارجی، تغییر زیادی نداشته اما گفته می‌شود این مدل نسبت‌به نسل‌قبلی خود دارای ارتقاءهای داخلی زیادی است.

طبق تصویر فاش شده، لبه‌های گوشی‌هوشمند جدید نسبت‌به سال گذشته کمی گِردتر است و گوشی کمی پهن‌تر به‌نظر می‌رسد. البته تشخیص این موضوع از روی رندرها کمی دشوار است؛ اما موردی که می‌توان دراین تصویر به آن پی برد، تفاوت قابل‌توجه مدل 2024 موتورولا Razr پلاس نسبت‌به گلکسی زد فلیپ 5 است.

رندر گوشی تاشو Razr پلاس 2024 موتورولا

گوشی تاشو سامسونگ، طراحی جعبه‌ای شکل با لبه‌های تیز و صفحه‌نمایشی پوششی دارد که توسط سیستم دوربین در پشت قطع می‌شود. درمقابل، Razr Plus از یک صفحه‌نمایش پوششی استفاده می‌کند که دور دوربین‌های عقب را نیز پوشش می‌دهد.

یکی از نقاط ضعف مدل 2023 موتورولا Razr پلاس، در بحث تراشه و عمر باتری بود که امیدواریم موتورولا این نقاط ضعف را در مدل جدید با اضافه‌کردن یک تراشه جدیدتر با عملکرد بهتر رفع کند.

انتظار داریم که موتورولا بخش‌های دیگر تلفن از قبیل سیستم دوربین و باتری دستگاه را نیز نسبت‌به سال گذشته بهبود ببخشد. همانطور که در رندر مشخص است، مدل 2024 گوشی تاشو موتورولا، همچنان از دوربین‌های دوگانه استفاده خواهد کرد.

درحال‌حاضر ابهامات زیادی درباره گوشی تاشو نسل آینده موتورولا وجود دارد و باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. طبق گزارشات، تلفن تاشو Razr Plus 2024 موتورولا دارای اسم رمز “Glory” و شماره‌مدل XT-2453-3 است.

MSPowerUser در گزارش خود می‌گوید: ممکن است موتورولا تلفن تاشو Razr پلاس 2024 را در نیمه‌اول سال‌جاری معرفی کند. موتورولا سال گذشته تلفن Razr Plus 2023 را در ژوئن 2023 معرفی کرد و اینکه تاکنون اطلاعات اصلی Razr Plus 2024 فاش نشده است، نشان‌دهنده این است که هنوز چندماهی تا عرضه این دستگاه فاصله داریم.

منبع
androidcentral

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید