موبایل

سری گلکسی S24، حالت Single Take بسیار بهتری را ارائه می‌دهد

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده، حالت Single Take در سری گلکسی S24 بهبودهای زیادی داشته است و عملکرد بهتری دارد.

سری گلکسی S24 سامسونگ با خود برخی از فزودنی‌های قابل‌توجه دوربین ازقبیل ویرایش هوش‌مصنوعی، توانایی تبدیل هر کلیپ به ویدئو حرکت آهسته و… را به‌همراه دارد. بااین‌ تفاسیر به‌نظر می‌رسد حالت Single Take این شرکت نیز ارتقاء‌هایی را دریافت کرده است.

سامسونگ در انجمن کره‌ای خود، تغییرات حالت سینگل Take را تأیید کرده است. این ویژگی اکنون به‌شما این امکان را می‌دهد که قبل از عکاسی یک از سطوح زوم 0.6، 1، 3، 5 یا 10 برابری را انتخاب کنید. سامسونگ می‌گوید اگر این گزینه را در اپلیکیشن Camera Assistant فعال کنید، می‌توانید با زوم 2 برابری عکس بگیرید.

زوم پیش‌فرض جدید حالت Single Take

این حالت تصاویر برش‌خورده از دوربین اصلی و فوق‌عریض را ارائه می‌دهد، اما توانایی عکاسی ازطریق یک دوربین خاص در موقعیت‌های مختلف می‌تواند مفید باشد.

ازدیگر افزودنی‌های این حالت می‌توان به تشخیص حیوان‌خانگی شما ازطریق حالت Single Take اشاره کرد. سامسونگ درباره این ویژگی می‌گوید: سری گلکسی S24 می‌تواند تا 8 حالت حیوان‌خانگی شما اعم‌از دویدن، نشستن، دهان باز، پریدن و… را در زمان واقعی تشخیص دهد. این شرکت می‌گوید، گلکسی اس24 می‌تواند حالتی مانند پریدن را تشخیص دهد و آن‌را به یک ویدئو حرکت آهسته تبدیل کند.

شناسایی حالت پریدن سگ و ساخت ویدئو حرکت آهسته از آن

درنهایت سامسونگ اعلام کرده است که Single Take اکنون حداقل چهار نتیجه را بطور پیش‌فرض ثبت می‌کند؛ بعنوان مثال ویدئوی اصلی، بومرنگ، بهترین عکس، عکس برش خورده. این درحالیست که Single Take قبلاً می‌توانست دو نتیجه ویدئو اصلی و ویدئو سریع به جلو را ثبت کند.

حالت بهبودیافته Single Take اکنون در سری گلکسی اس24 دردسترس است، اما سامسونگ می‌گوید این حالت به‌زودی در سری‌های گلکسی اس22، سری گلکسی اس23، گلکسی اس23 FE، گلکسی زد فلیپ 4 و 5، گلکسی Z، گلکسی زد فولد 4 و 5 و سری گلکسی تب اس9 نیز دردسترس خواهد بود.

منبع
androidauthority

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید