موبایل

برخلاف گزارش‌های قبلی، سری گلکسی اس25 با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شوند

به‌احتمال زیاد سری گلکسی S25 با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شوند.

ماه گذشته بود که خبری منتشر شد با این مضمون که تمام تلفن‌های سری گلکسی S25 از تراشه اگزینوس استفاده می‌کنند؛ اما امروز پستی از دیجی‌تایمز همه‌چیز را بهم ریخت و خلاف این ادعا صحبت کرد.

در گزارشی که توسط جی‌اس‌ام‌آرنا تهیه شده است، اینطور آمده که احتمالاً سامسونگ از همان استراتژی دوجانبه خود در استفاده از تراشه‌های کوالکام و اگزینوس در سری گلکسی اس25 ادامه می‌دهد.

اینطور گفته می‌شود که احتمالاً درسال جاری گلکسی اس25 اولترا بصورت انحصاری با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود، درحالیکه مدل‌های گلکسی اس25 و گلکسی اس25 پلاس بسته‌به منطقه‌ای که عرضه می‌شوند با یکی از تراشه‌های اسنپدراگون یا اگزینوس همراه خواهند شد.

سری گلکسی S24 سامسونگ

در شایعه‌ای که یک‌ماه پیش منتشرشده بود، درباره تلفن‌های تاشو نیز عنوان شده بود که از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده می‌کنند. بااین‌حال، گزارش دیگری آمده که می‌گوید گلکسی زد فلیپ 6 با تراشه اگزینوس 2400 عرضه می‌شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، این اولین تاشویی خواهد بود که از تراشه اگزینوس استفاده می‌کند.

اگر سامسونگ آنقدر به اگزینوس اطمینان داشته باشد که آن را در تاشوی گران‌قیمت خود به‌کار ببرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی اس25 و گلکسی اس25 پلاس را با تراشه اگزینوس 2500 عرضه کند. گفته می‌شود اگزینوس 2500 نسبت‌به مدل فعلی اگزینوس 2400، بهینه‌تر شده و بهره‌وری انرژی آن بهبود خواهد پیدا کرد.

انتظار می‌رود که سامسونگ مدل‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 (و مدل‌های احتمالی گلکسی زد فولد 6 اولترا و FE) را برای المپیک معرفی کند. برای اینکه بدانیم این اخبار تا چه حد صحت دارند، باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

نظرشما دراین‌باره چیست؟ آیا موافق هستید سامسونگ از تراشه‌های اگزینوس در کنار اسنپدراگون استفاده کند یا فقط موافق استفاده از اسنپدراگون هستید؟ لطفاً نظر خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید