گجت

گلکسی واچ 7 در سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شد

گلکسی واچ 7 احتمالاً در سه مدل عرضه می‌شود.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد دومین رویداد گلکسی آنپکد خود در سال 2024 را در ماه جولای (اواسط تیرماه تا اواسط مردادماه) برگزار کند و شایعات می‌گویند که سامسونگ دراین مراسم می‌خواهد از گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی رینگ رونمایی کند.

حال گیزموچاینا گزارشی منتشر کرده و درآن مدعی است که سامسونگ در کنار مدل‌های مذکور، از گلکسی واچ 7 هم رونمایی می‌کند. این ادعا از آنجایی گرفته می‌شود که یک ساعت‌هوشمند سامسونگ با شماره‌مدل SM-L305U در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

درحالیکه دراین لیست به اسم ساعت اشاره نشده، اما گمان می‌رود که همان گلکسی واچ 7 سامسونگ باشد. در وب‌سایت گواهی SIG تنها به اتصال بلوتوث 5.3 اشاره شده و جزئیات دیگری در دسترس نیست.

بااین‌حال، سم‌موبایل در گزارش خود می‌گوید که ساعت‌هوشمند مدل SM-L305U مطابق با نوع 40 میلیمتری گلکسی واچ 7 با اتصال LTE برای بازار ایالات‌متحده است. سم‌موبایل در ادامه گزارش خود می‌نویسد که ظرفیت حافظه گلکسی واچ 7 نسبت‌به نسل قبل (گلکسی واچ 6) دو برابر می‌شود و به 32 گیگابایت می‌رسد.

گلکسی واچ 6

ماه گذشته هم شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد گلکسی واچ 7 در سه‌مدل عرضه خواهد شد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌تواند یک تحول بزرگ در خط تولید گلکسی واچ باشد. باتوجه به‌اینکه هنوز چندماهی تا عرضه گلکسی واچ 7 فاصله داریم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم دراین فاصله جزئیات بیشتری از گلکسی واچ 7 فاش شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *