نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS واتساپ به‌زودی آخرین کاربران آنلاین‌شده را نشان می‌دهد

به‌زودی کاربران iOS قادر خواهند بود تا آخرین کاربران آنلاین شده را مشاهده کنند.

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان است که روزانه تعداد زیادی از کاربران توسط آن باهم ارتباط برقرار می‌کنند. این شبکه پیام‌رسان اخیراً ویژگی «به‌تازگی آنلاین» را در برنامه بتا برای نسخه اندروید خود معرفی کرده است. اکنون WaBetaInfo شواهدی را در نسخه آزمایشی 24.9.10.71 واتساپ برای iOS بدست آورده که نشان می‌دهد کاربران iOS هم به‌زودی عملکردی مشابه را دریافت خواهند کرد.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، WaBetaInfo در آخرین نسخه بتا موفق شده تا ویژگی Recently Online را مشاهده کند. طبق این گزارش، کاربرانی که این ویژگی برای آن‌ها فعال باشد قادر خواهند بود تا برخی از فعالیت‌های اخیر مخاطب خود در واتساپ را مشاهده کنند. به‌کمک این ویژگی قادر خواهید بود که ببینید کدام کاربرتان اخیراً آنلاین بوده است.

درنظر داشته باشید که این ویژگی، یک فید زنده از همه افرادی که درحال‌حاضر آنلاین هستند را ارائه نمی‌دهد، اما می‌توانید با وارد شدن به صفحه هر شخص ببینید که آن مخاطب اخیراً آنلاین بوده یا خیر؟

ویژگی Recently Online نسخه iOS واتساپ

از آنجاییکه به‌نظر می‌رسد ویژگی Recently Online با تنظیمات حریم‌خصوصی واتساپ موجود شما ادغام می‌شود، نمی‌توان وضعیت آنلاینی افرادی که قابلیت مشاهده وضعیت آخرین بازدید خود را غیرفعال کرده‌اند را مشاهده کرد.

مطمئناً این ویژگی می‌تواند تعامل کاربر با برنامه را افزایش دهد. اکنون کاربر می‌تواند ببیند که کدام مخاطب اخیراً آنلاین بوده تا بتواند سریع‌تر با آن ارتباط برقرار کند. این‌چنین استراتژی‌هایی می‌توان در زمان کاربر صرفه‌جویی کنند.

درنظر داشته باشید که این ویژگی درحال‌حاضر برای کاربران نسخه بتا iOS در دسترس است. فعلاً مشخص نیست که متا چه زمانی این ویژگی را برای کاربران واتساپ نسخه iOS منتشر می‌کند، اما شواهد نشان می‌دهند که زمان عرضه این ویژگی نزدیک است.

نظرشما درباره ویژگی جدید واتساپ برای نمایش وضعیت آنلاین بودن مخاطبین چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران درمیان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید