موبایل

گوشی‌هوشمند مشترک آنر و پورشه دیزاین، RSR نام خواهد داشت

آنر در تیزری که امروز به اشتراک گذاشت، رسماً اعلام کرد گوشی‌‌هوشمندی که بصورت مشترک با پورشه دیزاین ساخته است، RSR نام خواهد داشت. این شرکت دراین تیزر داستان نام RSR را فاش کرد. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید.

به‌گزارش گیزموچاینا، RSR مخفف “RennSport Rennwagen” است که از ماشین مسابقه‌ای اسپرت آلمانی نشأت می‌گیرد. این نام برای نسخه‌های مخصوص پیست خودرو مشهور پورشه 911 است. درحالیکه نام و طراحی کامل RSR فاش نشده، اما انتظار می‌رود این مدل در 11 ژانویه در کنار دو گوشی‌هوشمند مجیک 6 و مجیک 6 پرو معرفی شود.

RSR محصول مشترک آنر و پورشه دیزاین

برخلاف محصول مشترک آنر و پورشه دیزاین، دو گوشی آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو، هم‌اکنون در هواوی‌مال در چین فهرست شده‌اند و طراحی و رنگ‌های آن‌ها آشکار شده است. در ادامه باما همراه باشید تا به بررسی طراحی و مشخصات دو مدل مجیک 6 و مجیک 6 پرو بپردازیم.

مشخصات و طراحی مجیک 6 و مجیک 6 پرو

هردو دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز، بنفش و فیروزه‌ای عرضه می‌شوند. در پنل پشتی هردو گوشی، ماژول گرد دوربین قرار دارد که سه‌لنز بصورت مثلثی داخل آن قرار گرفته‌اند. براساس تصاویر منتشرشده، نسخه پرو مجیک 6 از زوم 100 برابری (احتمالاً اپتیکال 10 برابری) برخوردار است، درحالیکه مدل استاندارد مجیک 6 دارای زوم 50 برابری است. جدا از این، مجیک 6 پرو از دو دوربین سلفی استفاده می‌کند اما مجیک 6 استاندارد دارای یک لنز برای دوربین سلفی است.

رنگ‌بندی سری مجیک 6

گفته می‌شود آنر در سری مجیک 6 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند. این سری با سیستم‌عامل مجیک 8.0 مبتنی‌بر اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. سری مجیک دارای حافظه‌های ذخیره‌سازی 256 و 512 گیگابایتی است، درحالیکه نسخه پرو مجیک 6 یک نسخه 1 ترابایتی نیز دارد. علاوه‌براین، گفته می‌شود نسخه پرو از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

در گزارش‌های قبلی، گفته شده بود که هردو مدل مجیک 6 و مجیک 6 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H و دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض OV50M خواهند بود. تفاوتی که در دوربین‌های این دو مدل طبق گزارش‌های قبلی وجود خواهد داشت، مربوط‌به لنزهای تله‌فوتو می‌شود که مجیک 6 از سنسور 50 مگاپیکسلی OV50M استفاده می‌کند، اما انتظار می‌رود مدل پرو از سنسور HP3 سامسونگ برای دوربین تله‌فوتو استفاده کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید