تبلت

تبلت جدید و مقاوم آرمور پد 3 پرو با باتری 33280 میلی‌آمپری معرفی شد

در ادامه می‌توانید مشخصات تبلت مقاوم و جدید Ulefone را مشاهده کنید.

گفته می‌شود اواخر این هفته Ulefone از تبلت مقاوم جدیدی به‌نام Armor Pad 3 Pro رونمایی خواهد کرد. درحال‌حاضر اطلاعاتی ازاین تبلت بدست آمده که قصد داریم در ادامه باهم بررسی کنیم.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، بزرگترین ویژگی این تبلت، باتری 33280 میلی‌آمپری است که از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند. Ulefone زمان آماده‌به‌کار این باتری را 1812 ساعت و زمان مکالمه را 181 ساعت تبلیغ می‌کند. گفته می‌شود تبلت جدید از شارژ سیمی معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید آرمور پد 3 پرو Ulefone

برای نمایشگر، از یک صفحه‌نمایش 10.36 اینچی با نرخ رفرش 60 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت استفاده‌شده که توسط فناوری گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. گفته می‌شود احتمالاً نمایشگر ال‌سی‌دی خواهد بود.

آرمور پد 3 پرو در زمان راه‌اندازی، اندروید 13 را اجرا می‌کند و توسط پردازنده MT8788 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 2.2 جفت خواهد شد. گفته می‌شود می‌توان فضای ذخیره‌سازی دستگاه را تا 2 ترابایت از طریق کارت‌حافظه میکروSD ارتقاء داد.

Ulefone برای دوربین سلفی از سنسور 32 مگاپیکسلی S5KGD1SP سامسونگ استفاده کرده است، درحالیکه برای دوربین پشت از سنسور 50 مگاپیکسلی S5KGN1SP سامسونگ بهره برده است.

تبلت جدید آرمور پد 3 پرو Ulefone

دو چراغ کمپینگ 1100 لومنی در پشت تبلت قرار دارند که می‌توان از طریق دکمه اختصاصی واقع در سمت‌چپ تبلت آن‌ها را خاموش/روشن کرد. این تبلت همچنین به‌یک کلید قابل‌تنظیم و پورت HDMI مجهز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت آرمور پد 3 پرو می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

  • جک هدفون 3.5 میلیمتری
  • اسکنر اثرانگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور
  • پشتیبانی از شبکه 4.5G
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت
  • پشتیبانی از NFC
محتویات جعبه تبلت جدید آرمور پد 3 پرو Ulefone

این تبلت همچنین دارای گواهینامه‌های IP68/IP69K و MIL-STD-810H می‌باشد و حدوداً 1.2 کیلوگرم هم وزن دارد. گفته می‌شود داخل بسته این تبلت یک پیچ‌گوشتی و یک بند دستی قرار دارد. بااین‌حال، می‌توان برای این تبلت لوازم‌جانبی‌های دیگری مانند پایه چرخان، کیف چندمنظوره و بلندگوی بلوتوثی خارجی تهیه نمود.

گفته می‌شود Ulefone تبلت جدید خود را از 24 اردیبهشت از طریق علی‌اکسپرس با قیمت حدودی 300 دلار به‌فروش می‌رساند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *