تبلت

آیپد پروهای جدید احتمالاً به تراشه M4 مجهز خواهند بود

طبق گزارش منتشرشده، احتمالاً آیپد پروهای جدید اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که به هوش‌مصنوعی تجهیز می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد اپل هفته آینده (18 اردیبهشت) قرار است از تبلت‌های جدید خود رونمایی کند. گفته می‌شود آیپد پرو مانند همیشه در دو نسخه عرضه می‌شود.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، مارک‌گورمن ادعا کرده که آیپد پرو جدید اپل از تراشه M4 استفاده می‌کند که این می‌تواند یک تغییر بزرگ باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، آیپد پرو اولین دستگاهی از اپل خواهد بود که به هوش‌مصنوعی مجهز می‌شود.

اواسط فروردین‌ماه بود که مارک‌گورمن جدول زمانی عرضه M4 را منتشر کرد. درآن لیست قرار بود ابتدا مک‌ها به این تراشه مجهز شوند که قرار است اواخر امسال عرضه آن‌ها شروع و برخی از آن‌ها اوایل سال 2025 عرضه شوند.

آیپد پرو

گفته می‌شود تبلت‌های اپل از نمایشگرهای OLED استفاده می‌کنند که اگر اینطور باشد، آن‌ها به باریک‌ترین آیپدهای تاریخ تبدیل خواهند شد. گورمن همچنین در ادامه گزارش خود می‌گوید: اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان، روی چگونگی بهره‌گیری از تراشه‌های M4 و نرم‌افزار مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی (iPadOS 18) آیپد پروهای جدید که در پاییز سال جاری عرضه می‌شود، تمرکز خواهد داشت.

نظرشما درباره آیپد پروهای جدید اپل چیست؟ به‌نظر شما می‌تواند انقلابی در صنعت تبلت ایجاد کند یا خیر؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

157

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *