موبایل

تلفن جدید ویوو آیکیو نئو 9s پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شود

به‌زودی ویوو تلفن جدید iQOO Neo 9s Pro Plus را با تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی می‌کند.

پیش‌تر تأیید شد که تلفن آیکیو نئو 9s پرو به‌زودی با تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک وارد بازار می‌شود. اکنون گزارشی منتشرشده که مدعی است تلفن دیگری با نام آیکیو نئو 9s پرو پلاس در راه است که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، Digital Chat Station علاوه‌بر فاش‌کردن تراشه، اعلام کرده که دستگاه جدید با 16 گیگ رم و دو گزینه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که می‌تواند آن‌را به گل سرسبد گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه تبدیل کند.

iQOO Neo 9s Pro

گفته می‌شود ویوو برای این مدل از یک نمایشگر 6.78 اینچی LTPO AMOLED استفاده می‌کند، درحالیکه دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. انتظار می‌رود طراحی کلی و حتی ظرفیت 5160 میلی‌آمپری باتری بدون تغییر بماند و مشخصات آیکیو نئو 9s پرو را ارائه دهد.

تا قبل از این تصور می‌کردیم که ویوو ممکن است بخواهد برند جدید نئو 10 را معرفی کند، اما از آنجاییکه تنها تغییر این دستگاه به تراشه محدود می‌شود، منطقی نیست که ویوو بخواهد برند جدیدی را معرفی کند.

بااین‌حال، اگر طرفدار گوشی‌های آیکیو ویوو هستید و چیزی فراتر از تراشه را مدنظر دارید، بهتر است به سراغ مدل‌های آیکیو 12 و 12 پرو بروید که علاوه‌بر تراشه، از نمایشگر و سیستم دوربین قدرتمندتری هم برخوردار هستند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *