نرم افزار و اپلیکیشن

ویژگی جدید واتساپ به‌شما نشان می‌دهد که کدام یک از مخاطبین شما اخیراً آنلاین بوده‌اند

درآپدیت جدید به‌نظر می‌رسد واتساپ از شما می‌خواهد که با افراد بیشتری صحبت کنید.

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در دنیا است که بسیاری از افراد ساعت‌ها وقت خود را در آن می‌گذرانند. این پلتفرم برای اینکه از سایر رقبای خود جا نماند، دائماً درحال ارتقاء و ارائه ویژگی‌های جدید است؛ به‌تازگی این پلتفرم ویژگی فیلتر کردن چت‌ها را معرفی کرده و حالا به‌نظر می‌رسد روی ویژگی جدید دیگری کار می‌کند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، ویژگی جدیدی که دراین برنامه پیام‌رسان مشاهده شده، کاربران را ترغیب می‌کند تا با مخاطبین دیگر خود که تاکنون با آن‌ها صحبت نکرده‌اند، صحبت کنند.

گفته می‌شود یک بخش‌جدید در پایین لیست چت‌های اصلی اضافه می‌شود که مخاطبین جدیدی را از دفترچه تلفن که اخیراً آنلاین بوده‌اند را انتخاب می‌کند و کاربر پیشنهاد می‌دهد که با آن‌ها چت کند.

این ویژگی اینطور عمل می‌کند که اولاً مخاطبینی که اخیراً آنلاین بوده‌اند را پیشنهاد می‌دهد و ثانیاً فقط چند مخاطب را پیشنهاد می‌کند. گفته می‌شود که این ویژگی به تنظیمات حریم‌خصوصی کاربر در وضعیت آنلاین احترام می‌گذارد.

اپلیکیشن‌های دیگر مانند تلگرام، زمانیکه یک مخاطب جدید به برنامه ملحق می‌شود، کاربرانی که شماره آن فرد را دارند را در لیست چت‌های اصلی مطلع می‌سازد که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. واتساپ این کار را انجام نمی‌دهد، اما باید دید با عملی‌شدن این ویژگی، واکنش کاربران چیست؟ آیا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد و یا اینکه واتساپ مجبور می‌شود در آینده آن‌را غیرفعال کند.

نظرشما درباره ویژگی جدید واتساپ چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *