خودرو

تصاویر رسمی خودرو برقی واگنر S جیپ منتشر شد

شرکت خودروسازی جیپ، تصاویر رسمی از داخل و بیرون واگنر اس را منتشر کرد.

اوایل ماه جاری، جیپ به خودرو برقی واگنر S اشاره کرد و گفت که سرعت این اتومبیل در 3.5 ثانیه از 0 به 97 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این شرکت اعلام کرد که پسوند “S” نشان‌دهنده سرعت است. اکنون جیپ تصاویر زیادی را از داخل و نمای بیرون این دستگاه منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

طراحی آیرودینامیک واگنر اس

علیرغم اینکه این مدل Wagoneer S نام دارد، اما هیچ شباهتی به واگنر اصلی 1963 ندارد؛ البته شباهت زیادی هم به ICE Wagoneer و Grand Wagoneer ندارد.

برخلاف سایر مدل‌هایی که نام بردیم، واگنر S طراحی آیرودینامیک دارد که می‌تواند بر محبوبیت این مدل برقی بیفزاید.

طراحی واگنر اس

واگنر اس روی پلتفرم STLA Large Stellantis ساخته‌شده که تازه این‌ماه از آن رونمایی شده است. این مدل به یک فضای داخلی متمرکز بر فناوری مجهز است. فناوری که بصورت یکپارچه با جزئیاتی دقیق و هنرمندانه تلفیق شده است.

طراحی داخلی واگنر اس

شاید تنها مورد مشترک واگنر S با واگنر 63، طراحی داخلی مجلل باشد. این مدل فضای داخلی مدرنی دارد و انتظارات را از یک خودرو برقی برآورده می‌سازد.

مرکز کنترل واگنر اس

این اتومبیل دارای یک مرکز کنترل راننده سفارشی با تغییر انحصاری Select-Terrain با برند جیپ همراه با نورپردازی محیطی پویا است. جیپ برای واگنر اس از یک سانروف پانوراما دو جداره و یک سیستم صوتی پرچم‌دار Mclntosh با 19 بلندگو استفاده کرده است.

شیشه عقب واگنر اس

واگنر اس به دوموتور با 600 اسب‌بخار قدرت مجهز است. این‌ها تمام جزئیاتی است که درباره خودرو جدید Wagoneer S منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر باید تا چند هفته آینده منتظر باشیم.

نظرشما درباره خودرو جدید جیپ چیست؟

منبع
arenaev

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید