موبایل

رندرهای رسمی گلکسی A55 سامسونگ، فاش شدند

چندوقت پیش‌، رندرهایی منتسب به گلکسی A55 فاش شدند که ما را تا حدودی با طراحی این گوشی جدید آشنا کردند. اکنون سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، گزارشی منتشر کرده که درآن رندرهای جدید گلکسی A55 را نمایش می‌دهد. این رندرها نسبت‌ به رندهای قبلی رسمی‌تر به‌نظر می‌رسند و اکنون طراحی دستگاه را بیشتر نمایش می‌دهند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این رندرها را بررسی کنیم.

اولین چیزی که از تصاویر مشاهده می‌شوند، فریم فلزی است. به‌دکمه‌های سمت راست فریم دقت کنید که اطراف آن‌ها کمی بلند شده است، این‌همان طراحی است که سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 اخیراً رونمایی شده، استفاده کرده است.

رندر فریم‌های گلکسی A55 سامسونگ

مورد دیگری که می‌توانیم از رندرها مشاهده کنیم، این است که گلکسی A55 آینده در سه‌رنگ آبی یخی، یاسی و مشکی دریایی عرضه خواهد شد. وقتی به پنل پشتی دستگاه نگاه می‌کنیم، پنلی صاف مشاهده می‌کنیم که دوربین سه‌گانه خیلی ساده و بدون هیچ جزیره‌ای بصورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند و فلاش LED در کنار آن قرار دارد. طراحی که سامسونگ برای این دستگاه به‌کار برده، همانند طراحی گلکسی A54 سال گذشته و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است.

می‌دانیم که سامسونگ برای این تلفن، از تراشه اگزینوس 1480 (هشت هسته‌ای متشکل از 4 هسته با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز) در یک کنار پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی‌بر AMD RDNA2 استفاده می‌کند.

همچنین شایعه‌شده که گلکسی A55 دارای یک نمایشگر اولد 6.5 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که دوربین اصلی این تلفن، 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دستگاه از سرعت شارژ سیمی 25 وات پشتیبانی می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید