گجت

قیمت و زمان عرضه حلقه‌هوشمند هلیو آمازفیت مشخص شد

آمازفیت به‌زودی حلقه هوشمند هلیو خود را برای بازار ایالات‌متحده عرضه می‌کند.

در ماه ژانویه بود که آمازفیت در نمایشگاه CES از حلقه هوشمند هلیو رونمایی کرد؛ آمازفیت در آن مراسم این ابزار پوشیدنی را یک وسیله مناسب برای ورزشکاران تلقی کرد و گفت که بهترین عملکرد را با ساعت‌های هوشمند آمازفیت دارد.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اکنون آمازفیت آماده است تا این حلقه هوشمند را عرضه کند. طبق گزارش منتشرشده، حلقه‌هوشمند هلیو در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه قرار است با قیمت 299.99 دلار در بازار ایالات متحده به‌فروش برسد. گفته می‌شود که این حلقه بعنوان بخشی از بسته نرم‌افزاری با Amazfit Cheetah Pro یا Amazfit T-Rex Ultra خواهد شد که می‌تواند قیمت آن‌را به 149.99 دلار کاهش دهد.

حلقه هوشمند هلیو آمازفیت

این محصول ابتدا قرار است در تعدادی محدود فقط برای ایالات‌متحده عرضه شود، اما براساس بیانیه مطبوعاتی رسمی، حلقه‌هوشمند هلیو به‌زودی برای سایر بازارها هم عرضه می‌شود.

مطمئناً آمازفیت می‌تواند تا رسیدن گلکسی رینگ سامسونگ در بازار جولان دهد و جای پای خود را سفت کند. اما مطمئناً زمانیکه گلکسی رینگ به‌بازار برسد و یا اگر اپل حلقه‌هوشمندی را عرضه کند، اوضاع کمی برای آمازفیت تغییر خواهد کرد. بعید به‌نظر می‌رسد که گلکسی رینگ بیشتر از 299.99 دلار قیمت داشته باشد و از آنجاییکه یک برند شناخته‌شده‌تر نسبت‌به آمازفیت می‌باشد، می‌تواند خیلی سریع جایگاه آمازفیت را تصاحب کند.

به‌هرحال باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ از آنجاییکه حلقه‌هوشمند هلیو، بینش خیلی خوبی را درباره عملکرد ورزشی و ریکاوری، کنترل ضربان قلب و خواب ارائه می‌دهد، باید دید که آیا کاربران با آن ارتباط برقرار می‌کنند یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید