موبایل

پروژه گلکسی S24 FE استارت خورد، اما احتمالاً با چندماه تأخیر عرضه می‌شود

براساس شواهد بدست آمده، احتمالاً سامسونگ نسخه 2024 گلکسی FE را با چندماه تأخیر به‌بازار عرضه خواهد کرد.

در ماه ژانویه بود که سامسونگ سری گلکسی S24 خود را معرفی کرد. درحالیکه این شرکت آماده می‌شود تا سری گلکسی Z خود را در کنار سری گلکسی تب S10، سری گلکسی واچ 7 و حلقه هوشمند رینگ معرفی کند، گفته می‌شود این غول کره‌ای مشغول کار برروی گلکسی S24 FE هم می‌باشد.

طبق گزارش گیزموچاینا، گلکسی‌کلاب گزارش داده که سامسونگ درحال کار برروی یک گوشی‌هوشمند جدید با اسم‌رمز R12 می‌باشد. اگر الگوهای نامگذاری قبلی را دنبال کنیم (S20 FE – R8، S21 FE – R9، S23 FE – R11) خواهیم دید که R12 همان گلکسی S24 FE است که سامسونگ مشغول آماده‌سازی آن می‌باشد.

متأسفانه تنها چیزی که از گلکسی S24 FE می‌دانیم، همین اسم‌رمز است. نکته‌ای که می‌توانیم درباره این گوشی بگوییم، زمان عرضه آن است؛ از آنجاییکه کلی جزئیات از گلکسی S23 FE در سال گذشته همین موقع به‌بیرون درز کرده بود، می‌توانیم نتیجه بگیریم که گلکسی S24 FE امسال با چندماه تأخیر به‌بازار عرضه می‌شود؛ چراکه سامسونگ دیرتر شروع به تولید این محصول کرده است.

سامسونگ گلکسی S23 FE را سال گذشته در اکتبر معرفی کرد، اما انتظار می‌رود که گلکسی S24 FE برای ماه نوامبر عرضه شود. بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه جزئیاتی از این دستگاه به‌بیرون درز پیدا می‌کند. نظرشما درباره گوشی‌های FE سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *