موبایل

تصویر واقعی ماژول دوربین‌های پشت گلکسی S24 اولترا منتشر شد

هرچه به‌زمان معرفی سری گلکسی اس24 سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این مدل فاش می‌شود. به‌تازگی اطلاعاتی بصورت مستقیم از کارخانه این سری به‌بیرون درز کرده که در ادامه به‌بررسی آن می‌پردازیم.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تصویری از ماژول‌های چهارگانه دوربین گلکسی اس24 اولترا از کارخانه به‌بیرون درز کرده است. طبق گزارشاتی که از قبل منتشرشده بودند، این دستگاه به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتو (10 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی) و یک دوربین اولتراواید مجهز خواهد شد. اطلاعاتی که تاکنون فاش شده‌اند، خبر از زوم‌های 2 برابری، 3 برابری، 5 برابری و 10 برابری دستگاه بدون افت کیفیت می‌دهند. متأسفانه درتصویری که منتشرشده، تنها توضیحی کوتاه از سخت‌افزار و شماره قطعات نوشته شده و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

عکس ماژول دوربین‌های پشت گلکسی اس24 اولترا
عکس ماژول دوربین‌های پشت گلکسی اس24 اولترا

چندروز پیش گزارشی منتشرشد مبنی‌براینکه این مدل به هوش‌مصنوعی مجهز خواهد بود. همچنین گفته شد که هوش‌مصنوعی کمک می‌کند تا دوربین گلکسی اس24 اولترا در شرایط نور کم، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

درکل، پرچمدار بعدی سامسونگ یکی از بهترین سیستم‌های دوربین را برای عکاسی در اختیار خواهد داشت و می‌تواند برای مدتی در صدر گفتگوها باقی بماند. نظرشما درباره نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید