خودرو

این‌ها دلایل ایران‌خودرو برای تأخیر در تحویل خودورها هستند

پس از بوجود آمدن تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو و ایجاد نارضایتی در خریداران، این شرکت جوابیه را در این خصوص منتشر کرده و دلایل تاخیر در تحویل را تشرح کرده است.

چندوقتی است که مشتریان ایران‌خودر از تأخیر این شرکت در تحویل خودروهایشان گلایه دارند و شکایات خودشان را از طریق رسانه‌های مختلف به گوش مسئولان رسانده‌اند. اکنون این شرکت جوابیه‌ای را دراین خصوص صادر کرده که در آن دلایل این تأخیر را ذکر کرده است.

کیوان‌پناهی “مدیر بازاریابی و شبکه‌فروش ایران‌خودرو” گفت: ما نسبت‌به سال گذشته جلوتر هستیم و درحال‌حاضر 10 هزار دستگاه بیشتر تولید کرده‌ایم و نسبت‌به سال گذشته، خودروهای بیشتری را تحویل مشتریان داده‌ایم.

  1. این مقام مسئول در ادامه برخی از دلایلی که باعث‌شده محصولات این شرکت خصوصاً دنا پلاس و پژو 207 دیرتر به دست مشتریان برسند را عنوان کرد:
  2. وی در ابتدا به استقبال گسترده مردم از محصولات ایران‌خودرو در طرح فروش سامانه یکپارچه اسفند 1401 اشاره کرد. او گفت صف خریداران و ثبت‌نام آن‌ها بیش‌از انتظار ما بوده است.
  3. مشکل دیگری که مربوط‌به تأخیر در تحویل دنا پلاس می‌شود، مشکل پلاک‌گذاری است که علت آن سازمان ملی استاندارد است. پناهی دراین جوابیه گفته است که اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده و مشکل حل شده است. به‌زودی خودروهای دناپلاس پلاک‌گذاری و تحویل مشتریان می‌شوند.
  4. گویا علت تأخیر در تحویل خودروهای پژو 207 و محصولات هایما نیز، ثبت‌نام بیش‌از حد مشتریان از طریق سامانه بوده است. پناهی اعلام کرده که برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و این مدل‌ها به‌زودی تحویل مشتریان خواهند شد.

وی در گزارش خود این‌چنین می‌گوید: درحال‌حاضر بین 55 تا 60 هزار دستگاه با تحویل معوق در شرکت وجود دارد که اکثر آن‌ها بیشتر از 30 روز تأخیر ندارند. ما تلاش می‌کنیم مواردی که تأخیر آن‌ها بیش‌از 30 روز طول کشیده است را هرچه سریع‌تر تحویل دهیم.

نظرشما درباره صحبت‌های کیوان پناهی چیست؟ آیا دلایل آن را برای این تأخیر می‌پذیرید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *