موبایل

تاریخ عرضه، رنگ و مشخصات وان‌پلاس ایس 3 مشخص شد

شرکت وان‌پلاس بصورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ 4 ژانویه ساعت 2:30 دقیقه بعدازظهر (به‌وقت‌محلی) در چین رویدادی را برگزار و از گوشی وان‌پلاس ایس 3 رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین پوستری را به‌نمایش گذاشته که درآن به رنگ‌های ایس 3 اشاره شده است. علاوه‌براین، پیش‌از اینکه این مدل بصورت رسمی معرفی شود، در پنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. در ادامه با رایااستور همراه باشید تا جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

براساس گزارش منتشرشده توسط گیزموچاینا، مشتریان چینی گوشی وان‌پلاس ایس 3 را در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی دریافت خواهند کرد؛ واین درحالیست که مشتریان سایر بازارها، تنها رنگ‌های مشکی و آبی را دریافت می‌کنند و خبری از نسخه طلایی برای آن‌ها نیست.

پیش‌از این هم اشاره شده بود که وان‌پلاس در تاریخ 23 ژانویه، رویدادی را برگزار و تلفن وان‌پلاس ایس 3 را با نام وان‌پلاس 12R برای بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

نتایج عملکرد وان‌پلاس ایس 3 در گیک‌بنچ
نتایج عملکرد وان‌پلاس ایس 3 در گیک‌بنچ

شواهد اینگونه نشان می‌دهند که این شرکت درحال آزمایش عملکرد وان‌پلاس ایس 3 قبل از معرفی رسمی در گیک‌بنچ (ازطریق NashvilleChatterClass) است. همانطور که درتصویر بالا مشاهده می‌کنید، دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است که توانسته در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز 1559 و در بخش چندهسته‌ای امتیاز 5044 را بدست آورد. طبق لیست، این مدل با اندروید 14 اجرا می‌شود و دارای 16 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

مشخصات وان‌پلاس ایس 3

گفته می‌شود که OnePlus Ace 3 با نمایشگر خمیده اولد 6.78 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز ارائه می‌شود. این مدل برای دوربین سلفی از لنز 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، درحالیکه برای دوربین‌های پشت از ماژول‌های سه‌گانه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با OIS، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

همانطور که در پاراگراف قبل نیز اشاره کردیم، این مدل به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه رم LPDDR5x، حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری 5500 میلی‌آمپری با شارژ 100 واتی مجهز خواهد بود.

انتظار داریم که وان‌پلاس این مدل را در پیکربندی‌های حافظه 12/256 گیگ، 16/512 گیگ و 16 گیگ/1 ترابایت عرضه کند. درنظر داشته باشید که این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل بلستر IR، حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای و رابط‌کاربری ColorOS مبتنی‌بر اندروید 14 خواهد بود.

نظرشما درباره گوشی جدید وان‌پلاس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید