موبایل

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S22 از سر گرفته می‌شود

گفته می‌شود سامسونگ مشکلات آپدیت هفته گذشته One UI 6.1 را رفع و آپدیت جدیدی را منتشر می‌کند.

هفته پیش بود که سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را برای بسیاری از دستگاه‌ها از جمله سری گلکسی S22 آغاز کرد. یک روز بعد از عرضه بود که سامسونگ انتشار آپدیت سری سری اس22 را به‌دلیل ایجاد مشکل در صفحه قفل و صفحه لمسی این سری متوقف کرد.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، زمانیکه سری گلکسی اس22 آپدیت One UI 6.1 را دریافت کردند، صفحه قفل و صفحه لمسی آن‌ها کار نمی‌کرد و همین باعث شد تا سامسونگ روند انتشار آپدیت برای این سری را متوقف کند.

اکنون بعد از گذشت یک هفته، گزارشی منتشرشده که اعلام می‌کند سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی اس22 را از سر گرفته و طبق گفته‌ها، این سری یک بیلد جدید دریافت می‌کنند که دیگر مشخصات هفته قبل را ایجاد نخواهد کرد.

درحال‌حاضر، آپدیت جدید برای بازار داخلی کره منتشرشده، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده برای همه بازارها در سراسر جهان منتشر شود.

سری گلکسی S22 با این آپدیت جدید، ویژگی‌های هوش‌مصنوعی را دریافت می‌کنند که ابتدای سال با سری گلکسی اس24 معرفی شدند. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تا اواخر سال 2024 این ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را برای بیش‌از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان ارائه دهد.

آیا شماهم اوایل هفته گذشته آپدیت جدید برای سری گلکسی اس22 را نصب کردید؟ آیا برای شماهم مشکل پیش آمد؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید