تبلت

رندرهای گلکسی تب اکتیو 5 فاش شدند

براساس گزارشات منتشرشده، سامسونگ مشغول کار برروی تبلت مقاوم جدید خود به‌نام گلکسی تب اکتیو 5 است. این دستگاه تاکنون درچندین سایت گواهینامه ظاهر شده که نشان‌دهنده نزدیک‌بودن زمان عرضه آن است. اما اکنون گیزموچاینا گزارشی منتشر کرده که در آن به رندرهای فاش شده این دستگاه اشاره دارد که طراحی پشت و جلو و مشخصات آن را نشان می‌دهند. در ادامه برای بررسی این رندرها با رایااستور همراه باشید.

گلکسی تب Active 5 به اصل مقاوم بودن خود پایبند است و بیشتر برای افرادی مناسب است که در محیط‌های صنعتی و پرخطر کار می‌کنند. این دستگاه دارای گواهینامه دوام MIL-STD-810H و گواهی ضد آب و گردوغبار IP68 میباشد. به‌لطف قاب‌های ضخیم احاطه‌کننده تبلت، این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری مقاوم است و هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

رندر گلکسی تب اکتیو 5

مشخصات گلکسی تب Active 5

سامسونگ برای این مدل از یک نمایشگر 8 اینچی استفاده کرده که توسط فناوری گوریلا گلس 5 کورنینگ محافظت می‌شود. در پایین دستگاه دکمه‌های فیزیکی بازگشت، منو و خانه قرار دارند که حتی با دستکش نیز به‌راحتی کار می‌کنند. پنل پشتی، دارای بافتی مقاوم است که مقاومت آن را افزایش می‌دهد. در بالای پنل پشتی، لنز دوربین 13 مگاپیکسلی و زیر آن فلاش LED قرار دارد.

تبلت اکتیو 5 از قلم لمسی S Pen پشتیبانی می‌کند و برای مطابقت با تبلت، دارای محافظت IP68 است. همچنین اینگونه گفته می‌شود که سامسونگ حافظت امنیتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثرانگشت و امکان سفارشی‌سازی کلید قابل برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود احتمالاً سامسونگ برای صدا از یک بلندگو با پشتیبانی دالبی‌اتمس استفاده خواهد کرد.

رندر گلکسی تب اکتیو 5

شایعه‌شده که تبلت جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس 1380 با حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. انرژی دستگاه توسط یک باتری 5050 میلی‌آمپری تأمین می‌شود و متأسفانه این دستگاه با اندروید 12 راه‌اندازی خواهد شد. تبلت گلکسی تب اکتیو 5، دارای گزینه‌های اتصال وای-فای 6، اتصال 5G، بلوتوث 5.3، NFC و مکان‌یاب GPS خواهد بود.

سامسونگ تاکنون هیچ گزارشی درباره زمان عرضه گلکسی تب اکتیو 5 ارائه نداده، اما براساس گزارشات قبلی، احتمالاً این دستگاه در کنار گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 در سه‌ماهه‌اول 2024 معرفی خواهد شد.

نظرشما درباره تبلت گلکسی تب اکتیو 5 چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *