فناوری

شایعه: محصولات جدید اپل احتمالاً این هفته معرفی می‌شوند

براساس گزارش منتشرشده، احتمالاً اپل دراین هفته از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.

امروز شایعه‌ای منتشرشده که می‌گوید اپل محصولات جدید خود را در هفته جاری ازطریق بیانیه‌های مطبوعاتی معرفی می‌کند. این درحالیست که بلومبرگ معتقد است اپل هیچ رویداد اختصاصی برای معرفی آیپد پرو، آیپد ایر و مک‌بوک ایر برگزار نمی‌کند.

مک‌روموس با اتکا به یک منبع موثق، می‌گوید: اپل دراین هفته محصولات جدید خود را با بیانیه‌های مطبوعاتی در وب‌سایت خود معرفی می‌کند. البته دراین گزارش، هیچ جزئیات خاصی درباره اینکه چه محصولاتی معرفی می‌شود، ارائه نشده است.

درمقابل مارک‌گورمن از بلومبرگ، می‌گوید: انتظار دارد که اپل مدل‌های جدید آیپد پرو، آیپد ایر و مک‌بوک ایر را در ماه مارس یا آوریل عرضه کند. گورمن همچنین اضافه می‌کند که اپل درحال برنامه‌ریزی برای ارائه یک نسخه ویژه iOS 17.4 با پشتیبانی از سخت‌افزار جدید در اواخر ماه مارس است. گورمن در گزارش خود می‌گوید: اپل این هفته نسخه اولیه iOS 17.4 را منتشر می‌کند.

در ادامه گزارش اینطور آمده که شاید اپل سخت‌افزار جدید خود را دراین هفته معرفی کند، اما این دستگاه‌ها را تا اواخر این ماه در کنار «نسخه ویژه iOS 17.4» عرضه نمی‌کند. در جمع‌بندی این گزارش، سایت 9to5mac می‌گوید: جدول زمانی که مک‌روموس و گورمن ارائه می‌دهند، باهم مطابقت ندارد. این رسانه در تکمیل این گزارش اضافه می‌کند که ممکن است اطلاعیه‌های این هفته صرفاً برای اعلام رنگ‌های جدید قاب‌های آیفون و اپل‌واچ باشند و نه چیز بیشتری.

بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینیم که اپل دراین هفته چه اطلاعیه‌هایی را منتشر می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید