موبایل

فروش ایسوس راگ‌فون 8 پرو در هند آغاز شد + مشخصات

ایسوس فروش گوشی‌هوشمند راگ‌فون 8 پرو خود را در بازار هند آغاز می‌کند. در ادامه می‌توانید جزئیات این خبر را مشاهده کنید.

براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، ایسوس تلفن راگ‌فون 8 پرو را که در اوایل ماه جاری معرفی کرد، از طریق وب‌سایت این شرکت در هند و Vijay Sales به فروش می‌رساند. در ادامه باما برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

تلفن ایسوس راگ‌فون 8 پرو در رنگ مشکی فانتوم با دو گزینه حافظه 512/16 گیگ و 1 ترابایت/24 گیگابایت به‌ترتیب با قیمت‌های 1140 دلار و 1445 دلار به‌فروش می‌رسند. این تلفن یک مدل با حافظه‌رم 24 گیگابایتی دارد که ایسوس آن را راگ‌فون 8 پرو ادیشن (Edition) می‌نامد. این مدل همراه با ROG AeroActive Cooler X عرضه می‌شود که بصورت جداگانه 70 دلار قیمت دارد.

پوستر مشخصات ایسوس راگ‌فون 8 پرو

مشخصات ایسوس راگ‌فون 8 پرو

این تلفن ایسوس از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد و با رابط‌کاربری ROG مبتنی‌بر اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. به صفحه‌نمایش 6.78 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس LTPO AMOLED مجهز است که نرخ رفرش 165 هرتز را ارائه می‌دهد و حسگر اثرانگشت زیر آن تعبیه شده است. انرژی دستگاه را باتری 5000 میلی‌آمپری تأمین خواهد کرد که از شارژ سیمی 65 وات پشتیبانی می‌کند.

ایسوس راگ‌فون 8 پرو

راگ‌فون 8 پرو ایسوس به سه دوربین در پشت مجهز است که عبارتند از: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (همراه با OIS)، دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی (همراه با OIS و زوم اپتیکال 3 برابر)، دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسل. برای دوربین سلفی نیز از یک لنز 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در پشت دستگاه یک ماتریس مینی-‌ال‌ای‌دی 341 وجود دارد که قابل تنظیم می‌باشد.

نظرشما درباره گوشی جدید ایسوس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید