موبایل

مشخصات سری 15 شیائومی فاش شد

از اندازه گرفته تا دوربین‌ها و زمان عرضه درباره سری 15 شیائومی را در ادامه بخوانید.

براساس گزارشات منتشرشده، احتمالاً سری 15 شیائومی برای اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. به‌تازگی گزارشی منتشرشده که برخی از ویژگی‌های این سری را فاش کرده و ما قصد داریم در ادامه آن‌ها را بررسی کنیم.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، Digital Chat Station در شبکه‌اجتماعی ویبو اعلام کرده که پرچمدارهای بعدی شیائومی (شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو) جزء اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده می‌کنند. گفته‌شده که این دستگاه‌ها دراین ماه وارد مرحله بعدی آزمایش خواهند شد.

پست Digital Chat Station در شبکه‌اجتماعی ویبو

گفته می‌شود که اندازه سری 15 مشابه سری 14 فعلی خواهد بود و از همان استراتژی دوگانه 1.5K/2K استفاده خواهد شد. گفته می‌شود که 1.5K به وضوح صفحه‌نمایش شیائومی 15 و 2K به وضوح نمایشگر شیائومی 15 پرو اشاره دارد. اینکه تلفن‌ها تغییر اندازه نمی‌دهند می‌تواند برای بسیاری از کاربران خوش‌آیند باشد؛ چراکه شیائومی 14 استاندارد کمی بزرگتر از گلکسی اس24 می‌باشد اما از مدل‌های اولترا و پرو کوچکتر است.

در ادامه گزارش به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Omnivision برای هردو دستگاه اشاره شده است؛ همچنین گفته می‌شود که این تلفن‌ها از باتری‌های جدید و با چگالی بالا مبتنی‌بر سیلیکو استفاده می‌کنند. درحال‌حاضر سری 14 شیائومی از باتری‌های سیلیکونی با چگالی بالا استفاده می‌کنند، اما امیدواریم فناوری جدیدتری باتری در سری 15، منجر به افزایش ظرفیت با کوچکترشدن اندازه باتری شود.

هنوز مشخص نیست که شیائومی از دوربین جدید پریسکوپ و اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک استفاده می‌کند یا خیر. بااین‌حال، گفته می‌شود که یک لنز پریسکوپ جدید و یا اسکنر اثرانگشت بهبودیافته برای مدل پرو اعمال خواهد شد.

درخصوص زمان عرضه سری 15 شیائومی، ادعا می‌شود که این سری در ماه سپتامبر وارد مرحله تولید انبوه می‌شود و در سه‌ماهه‌چهارم 2024 در چین عرضه خواهد شد. شیائومی معمولاً تلفن‌های پرچمدار اصلی خود را در اواخر ماه فوریه طی مراسم MWC برای بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

نظرشما درباره ویژگی‌های جدید سری 15 شیائومی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما در میان بگذارید.

144

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *