موبایل

باریک‌ترین گوشی تاشو جهان در اروپا عرضه شد

آنر تلفن تاشو خود را برای اولین‌بار در بازارهای بین‌المللی عرضه کرد. در ادامه می‌توانید جزئیات این خبر را مشاهده کنید.

سال گذشته آنر از تلفن تاشو آنر مجیک V2 در چین رونمایی کرد و به‌آن لقب باریک‌ترین تاشوی بازار را داد. اکنون اندرویداتوریتی گزارش می‌دهد که این شرکت بالاخره مجیک V2 را به بازارهای خارجی عرضه کرده و اولین بازاری که آن‌را دریافت می‌کند، اروپا از جمله بریتانیا است.

تا امروز، آنر مجیک V2 همچنان باریک‌ترین تلفن‌تاشو به‌سبک کتابی در جهان است که درحالت تاشدن 9.9 میلیمتر و درحالت بازشدن 4.7 میلیمتر ضخامت دارد. برای مقایسه تلفن تاشو پیکسل فولد گوگل درحالت تاشدن 12.1 میلیمتر و درحالت بازشدن 5.8 میلیمتر ضخامت دارد؛ شاید تنها رقیب این تلفن ازنظر باریکی را بتوان تلفن تاشو اوپن وان‌پلاس برشمرد که درحالت تاشدن کمتر از 2 میلیمتر و درحالت بازشدن کمی بیشتراز 1 میلیمتر ضخیم‌تر است.

صفحه‌نمایش آنر مجیک V2

صفحه‌نمایش آنر مجیک V2

اما نباید همه ویژگی‌های مثبت آنر مجیک V2 را فراموش کنیم و تنها به ضخامت آن بپردازیم. آنر برای صفحه‌نمایش بیرونی این تلفن از یک نمایشگر اولد 6.43 اینچی LTPO استفاده کرده که نرخ رفرش 120 و حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهد. برای نمایشگر داخلی نیز از یک صفحه‌نمایش تاشو 7.92 اینچی LTPO OLED استفاده کرده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه می‌دهد. طبق گفته آنر این نمایشگر توسط شیشه نانو کریستال محافظت می‌شود؛ هردو نمایشگر از قلم لمسی پشتیبانی می‌کنند و آنر مدعی است که زمان پاسخ‌دهی زیر میلی‌ثانیه است چراکه از الگوریتم پیش‌بینی ضربه استفاده می‌کند.

دوربین‌های آنر مجیک V2

دوربین‌های آنر مجیک V2

با خرید Honor Magic V2، دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را دریافت می‌کنید که یکی مربوط به نمایشگر کاور و دیگری برای صفحه‌نمایش تاشو است. در پشت دستگاه نیز تنظیمات دوربین سه‌گانه استاندارد را مشاهده خواهید کرد که عبارتند از: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی با زوم 2.5 برابری.

مشخصات کلی آنر مجیک V2

مشخصات کلی آنر مجیک V2

این تلفن تاشو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک‌شده قدرت می‌گیرد؛ همان تراشه‌ای که سامسونگ برای گلکسی اس23 اولترا خود استفاده کرده است. برخلاف بازار چین، آنر مجیک V2 در اروپا تنها در 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

انرژی دستگاه را باتری سیلیکونی کربن دوگانه 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 66 واتی تأمین می‌کند. یکی از معایب این دستگاه بعنوان یک گوشی درجه 1، عدم ارائه شارژ بی‌سیم است. از جمله مشخصات دیگر این تلفن می‌توان به مواردی همچون سنسور اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه 5G، بلندگوهای استریو و رابط‌کاربری MagicOS مبتنی‌بر اندروید 13 اشاره کرد.

قیمت و دردسترس بودن آنر مجیک V2

قیمت و دردسترس بودن آنر مجیک V2

پیش‌سفارش این دستگاه در اروپا آغاز شده و اکنون مجیک V2 در رنگ‌های چرم وگان سیاه و بنفش فانتوم با قیمت 1699.99 پوند پیش‌فروش می‌شود. این دستگاه را می‌توانید از آنر، آمازون، Very، Argos و Curry پیش‌خرید کنید. البته آنر اعلام کرده که اگر کاربران پیش‌سفارش را مستقیماً از آنر انجام دهند، هدفون‌های Bang و Olufsen (به ارزش ۴۵۹ پوند)، 6 ماه محافظت صفحه‌نمایش و آداپتور برق سوپرشارژ 66 واتی آنر را دریافت خواهند کرد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید