موبایلبه‌روزرسانی

این گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کنند

به‌تازگی سامسونگ لیست اولیه گوشی‌هایی که آپدیت جدید One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد را اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید این لیست را مشاهده کنید.

سری گلکسی S24 سامسونگ، اولین دستگاه‌هایی هستند که با رابط‌کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شوند و مشتاقانه منتظر هستیم تا رابط‌کاربری جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سامسونگ را مشاهده کنیم. بااین‌حال جزئیات جدیدی درباره رابط‌کاربری One UI 6.1 منتشرشده‌اند که نشان می‌دهد سامسونگ در مسیر اصلاحات قرار دارد.

حالا Tarun Vats از شبکه‌اجتماعی X می‌گوید، بیلدهای آزمایشی One UI 6.1 را برای گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ زیر مشاهده کرده و احتمالاً این آپدیت برای آن‌ها نیز به‌زودی منتشر خواهد شد:

  • سری گلکسی S23
  • سری گلکسی S22
  • سری گلکسی S21
  • گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5
  • گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4
  • گلکسی S21 FE
  • گلکسی A54
  • گلکسی A34

در لیستی که منتشر شده، تقریباً تمام پرچمداران سامسونگ بدون گلکسی S23 FE حضور دارند. درمورد گوشی‌های سری A نیز، خبری از گوشی‌های جدید این سری نیست و تنها دو مدل گلکسی A34 و A54 حضور دارند.

اندروید اتوریتی معتقد است که سامسونگ درحال‌حاضر در مرحله ساخت آزمایشی است و بعداز معرفی One UI 6.1 و شروع آزمایش و عرضه گسترده‌تر، این لیست را گسترش می‌دهد و آپدیت جدید را برای دستگاه‌های بیشتری منتشر خواهد کرد.

سامسونگ تاکنون هیچ اعلامیه‌ای رسمی درباره ویژگی‌های جدید One UI 6.1 منتشر نکرده، اما تا پیش‌از این چندین گزارش منتشرشده بود که برخی از ویژگی‌های این رابط‌کاربری جدید را فاش می‌کردند.

برخی از ویژگی‌های آپدیت جدید One UI 6.1

برخی از ویژگی‌های One UI 6.1 سامسونگ

Ice Universe گفته بود که انیمیشن‌ها در رابط‌کاربری One UI 6.1 نسبت‌به قبل بهبودهای زیادی داشته‌اند و اکنون ظاهری نرم‌تر و ظریف‌تر خواهند داشت. ظاهراً سامسونگ جلوه تاری پس‌زمینه را دراین آپدیت حذف کرده که گفته می‌شود دلیلش، کاهش مصرف انرژی است.

علاوه‌براین اکنون انیمیشن از مقیاس‌بندی پس‌زمینه غیرخطی استفاده می‌کند که باعث می‌شود انیمیشن بسیار واضح‌تر از قبل به‌نظر برسد. همچنین اکنون از انیمیشن الاستیک استفاده می‌شود که باعث می‌شود در زمان باز و بسته کردن برنامه‌ها، نماد برنامه بزرگ و سپس کوچک شود و به موقعیت اصلی خودش برگردد.

این موارد تغییرات ظریفی هستند که بعید به‌نظر می‌رسد اکثر کاربران متوجه آن‌ها شوند. بااین‌حال باید چندروزی صبر کنیم تا سامسونگ لیست کامل تغییرات آپدیت جدید را منتشر کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *